اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر رشت:

شورای شهر رشت از داماش قدردانی کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: اعضای شورای شهر رشت از تیم و کادر فنی داماش گیلان به دلیل پیروزی مقابل پرسپولیس قدردانی کند.

شورای شهر رشت از داماش قدردانی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، موسی ناصح عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با قدردانی از تلاش‌های تیم فوتبال داماش اظهار کرد: پیروزی داماش مقابل پرسپولیس تهران یک کار بسیار ارزشمند و نتیجه تلاش‌های حرکت دسته جمعی این تیم بوده است.

وی با بیان اینکه داماش مستحق قدردانی است، افزود: از رئیس و اعضای شورای رشت می‌خواهم در فرصتی مشخص تیم داماش را مورد قدردانی قرار دهند.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه به وضعیت کارهای عمرانی این شهر اشاره کرد و افزود: پروژه پل تقاطع غیرهم‌سطح انتظام رشت به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم هرچه سریع‌تر پل باستانی‌‌شعار نیز که کار عظیم عمرانی رشت محسوب می‌شود مورد بهره‌برداری قرار گیرد و پل کابلی مصلی نیز کلید بخورد.

وی با تصریح بر اینکه روند کارهای عمرانی رشت این شهر را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است، خاطرنشان کرد: این امر موجب پیشرفت و رضایت‌مندی شهروندان می‌شود.

ناصح درباره جابه‌جایی دکه‌ها بیان کرد: هیچ دکه‌ای نباید جابه‌جا شود مگر اینکه شهرداری آن را خریداری و حقوق شهروندی را پرداخت کند.

عضو دیگر شورای شهر رشت نیز با بیان اینکه برخی دکه‌ها غیرقانونی هستند، اظهار کرد: از سال 86 به بعد واگذاری دکه به افراد ممنوع شد و برخی دکه‌ها اکنون به طور غیرمجاز فعالیت می‌کنند.

غلامرضا هاتفی با اشاره به اینکه سیاست شورای رشت در این است که مجوزی برای دکه‌ها صادر نکند، تصریح کرد: دکه‌هایی که در مسیر توسعه و کارهای عمرانی قرار دارند باید جمع‌آوری شوند.

وی افزود: قرار بر این شده که شهرداری دستورالعملی نسبت به خرید برخی دکه‌هایی که در این مسیر قرار دارند تهیه و در این زمینه اقدام کند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول