اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

سپاه بازوی توانمند رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند نظام و رهبری است.

سپاه بازوی توانمند رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تاسیس نهاد مقدس سپاه که با دستور امام راحل صورت گرفت، از پاک‌ترین و مقدس‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه سپاه از افراد مومن و انقلابی تشکیل یافته است، افزود: مهم‌ترین و بارزترین خصوصیات سپاه وجود نیروهای مومن و متعهد است که توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف کشور به اهداف بسیار ارزشمندی دست یابند.

خطیب جمعه آستارا، با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» تصریح کرد: به برکت وجود نیروهای انقلابی در این نهاد مقدس است که نظام مقدس و مملکت اسلامی ما از تعرض دشمنان قسم خورده مصون مانده است.

وی، سپاه را بازوی توانمند ولایت فقیه و نظام دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای پاک و بی‌ادعای سپاه جانانه در مقابل ناملایمت‌های دشمنان ایستادگی کرده‌ و با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه دفاع کرده‌اند.

حافظ‌نیا با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد جریاناتی سپاه را تضعیف کنند، یاد آور شد: سپاه پاسداران امتحان خود را با سربلندی پشت سرگذاشت است و با قدرت به دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب می‌پردازد.

وی با اشاره به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی به دستور امام راحل ابراز کرد: امام (ره) پس از انقلاب اسلامی حساسیت بعد فرهنگی جامعه را تشخیص دادند و به ویژه بر اسلامی شدن دانشگاه‌ها تاکید داشتند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه این شورا باید در مسایل فرهنگی کشور بیشتر برنامه‌ریزی کنند، خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی در ابعاد فرهنگی از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفته که امیدواریم روند توسعه و پیشرفت فرهنگی کشور ادامه یابد.

وی، با انتقاد از گرانی‌های موجود در بازار، از مسئولان خواست تا تدبیر ویژه‌ای را در زمینه قیمت‌ها در راستای رضایت مردم بیندیشند.

حافظ‌نیا، ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط وظیفه دارند نگذارند مردم بیش از این نگران گران شدن کالا باشند زیرا وجود گرانی در جامعه موجب آزرده شدن مردم می‌شود.

وی، با انتقاد از متولیان نظارت بر بازار، بر لزوم نظارت کامل و جامع اصناف تاکید کرد.

خطیب جمعه آستارا، با بیان اینکه کیفیت برخی کالا به ویژه نان بسیار پایین است، تصریح کرد: پس از اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه‌ها امیدوار بودیم که کیفیت کالا افزایش یابد در صورتی که با بالا رفتن قیمت‌ها کیفیت آن پایین آمده است.

وی با تسلیت ایام فرا رسیدن شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به خاطرنشان کرد: فاطمه (س) دارای شخصیت بسیار والایی است.

حافظ‌نیا، از شهروندان خواست با حضور پرشور خود در مساجد و هیئت‌های مذهبی یاد و نام اهل بیت (ع) زنده نگه دارند و با اخلاص به سوگواری بپردازند.

اوت‌های پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول