اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان:

سه بازیکن غایب در دیدار با صنعت نفت داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد ماهان گفت: در بازی با تیم صنعت نفت سه بازیکن خود را در اختیار نداریم، اما می‌توانیم برابر این تیم به برتری برسیم.

سه بازیکن غایب در دیدار با صنعت نفت داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهره مردانی پیش از ظهر امروز در حاشیه تمرین‌های این تیم با اشاره به دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای این مسابقه سه بازیکن خود را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداریم، اما با هماهنگی سایر بازیکنان می‌توانیم با دست پر آبادان را ترک کنیم.

وی به برتری تیمش برابر تیم حجاب قزوین اشاره کرد و بیان داشت: پس از این برد شرایط مناسبی را پیدا کردیم به نحوی که در حال حاضر با نوزده امتیاز در رده پنجم جدول قرار داریم.

سرمربی تیم فوتسال فولاد ماهان با انتقاد از برگزار نشدن بازی تیم‌های ایثار و شاهین هرمزگان تأکید کرد: اگر بازی ایثار و شاهین هرمزگان برگزار می‌شد می‌توانستیم در رده چهارم نیز قرار بگیریم، زیرا عدم حضور ایثار به عنوان صدرنشین مسابقات در برابر شاهین به ضرر ما شد.

مردانی افزود: به اعتقاد ما باید دلایلی منطقی برگزار نشدن این مسابقه مشخص شود تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.

شاگردان زهره مردانی پس از شکست تیم حجاب قزوین در هفته سیزدهم با روحیه‌ای مضاعف برای کسب نتیجه مناسب اصفهان را به مقصد آبادان ترک می‌کند.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم‌های فولاد ماهان و صنعت نفت آبادان در سالن هفدهم شهریور آبادان به مصاف هم می‌روند.

فولاد ماهان تا پایان هفته سیزده مسابقات با نوزده امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته و تیم‌های ایثار تهران، حفاری خوزستان، حجاب قزوین و شاهین هرمزگان به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جای دارند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول