اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن 6 هزار نفری 25 آبان

به یادماندنی‌ترین بازی فوتسال برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برای مراسم افتتاحیه سالن 6 هزار نفری حماسه 25 آبان اصفهان قصد داریم تا یک بازی بسیار به یادماندنی فوتسال برگزار کنیم.

به یادماندنی‌ترین بازی فوتسال برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ورزش و جوانان استان اصفهان، رشید خدابخش در بازدید از سالن 6 هزار نفری حماسه 25 آبان اصفهان اظهار داشت: برای افتتاحیه این سالن کم‌نظیر در ایران قصد داریم تا یک بازی بسیار به یادماندنی و جذاب فوتسال اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه اردیبهشت‌ماه سال جاری زمان افتتاح سالن 6 هزار نفری است، تصریح کرد: این طرح از طرح‌های نزدیک به سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران است که امکان برگزاری مسابقات بین‌المللی را نیز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: عملیات ساخت سالن 6 هزار نفری حماسه 25 آبان اصفهان با  مساحت 21 هزار مترمربع و زیربنای 32 هزار مترمربع از سال 1384 آغاز شده است.

وی هزینه ساخت این طرح بزرگ ورزشی را مبلغی در حدود 120 میلیارد ریال عنوان کرد.

خدابخش با اشاره به اینکه فرم کلی سالن ورزشی حماسه 25 آبان به صورت یک استوانه بزرگ بوده که حجم‌های منحنی شکلی نیز در آن قرار داده شده است، تأکید کرد: این سالن دارای فضای سرپوشیده مفید ورزشی به مساحت 18 هزار و 349 مترمربع است، هم‌چنین از فضای روباز مفید ورزشی نیز به مساحت 829 مترمربع برخوردار است.

وی اظهار داشت: جایگاه تماشاگران عادی، تماشاگران ویژه، جایگاه خبرنگاران و فضاهای مفید برای بازیکنان، مربیان و داوران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول