اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد

مرمت و نگهداری راه‏های روستایی فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزکوه، مرمت و نگهداری راه‏های روستایی این شهرستان را در برهه کنونی ضروری دانست.

مرمت و نگهداری راه‏های روستایی فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران ظهر امروز در جلسه مشترکی به ریاست سعید افشارنادری فرماندار فیروزکوه و با حضور محمدجواد ولی‏پور رئیس اداره راه و ترابری فیروزکوه، معاونان فرماندار و بخشداران مرکزی و ارجمند در فرمانداری فیروزکوه، تسریع در اجرای پروژه‏ها و بررسی مسائل و مشکلات موجود در حوزه راه فیروزکوه بررسی شد.

فرماندار فیروزکوه در این نشست ضمن قدردانی از زحمات رئیس اداره راه و ترابری و مجموعه عوامل راهداری شهرستان فیروزکوه به جهت تلاش برای باز نگه داشتن محورهای مواصلاتی تهران- فیروزکوه در ایام زمستان و نوروز به اهمیت راه‏های مواصلاتی این شهرستان اشاره کرد.

افشارنادری در ادامه به آغاز فصل کاری به لحاظ شرایط اقلیمی منطقه و لزوم اجرای پروژه دیوار حائل در منطقه گدوک به منظور جلوگیری از ورود برف و کولاک به سطح جاده اشاره کرد و خواستار پیگیری‏های جدی اداره راه و ترابری فیروزکوه در این زمینه شد.

وی در ادامه مرمت و نگهداری راه‏های روستایی را با توجه به آغاز فصل کاری و ورود روستائیان به روستاهای مبدأ ضروری عنوان کرد.

افشارنادری آغاز چهار خطه کردن محور فیروزکوه به سمنان، آسفالت محور لاسم به لاسم، آسفالت راه روستای فرح‏آباد و آغاز عملیات تامین روشنایی گردنه امین‏آباد را از جمله اقدامات موثر سال گذشته اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه برشمرد.

فرماندار فیروزکوه با توجه به تامین اعتبار پروژه کبوتر دره به محمودآباد در شورای برنامه‏ریزی استان تهران و کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه، پیگیری در خصوص آغاز عملیات اجرایی پروژه مذکور را برای توسعه منطقه لازم و ضروری دانست.

افشارنادری از برگزاری جلسات جداگانه در طول هفته با هر یک از مدیران شهرستانی به منظور بررسی مسائل و مشکلات دستگاه‏ها به صورت جداگانه در فرمانداری فیروزکوه در کنار برگزاری سایر جلسات و کارگروه‏ها خبر داد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول