اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان:

توزیع بیمار در بین پزشکان عادلانه نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به شناخته‌شدن برخی از پزشکان و ناشناخته بودن برخی از پزشکان متخصص گفت: در حال حاضر توزیع بیمار در بین پزشکان عادلانه نیست.

توزیع بیمار در بین پزشکان عادلانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد: تامین سلامت و انجام اقدامات لازم در این زمینه از مباحثی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به ساماندهی وضعیت سلامت در کشور و به تبع آن در استان‌ها افزود: در طول 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیاری در این زمینه حاصل شده است.

فرماندار شهرستان زنجان اذعان داشت: در حال حاضر ایران از نظر پیشرفت در علوم پزشکی و فعالیت‌هایی که در این بخش صورت گرفته است، در رده‌های برتر جهانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های بین‌المللی چندین بار در زمینه پیشرفت‌های بسیار ایران در علوم پزشکی اظهار نظر کرده‌اند، افزود: در حال حاضر میزان فعالیت‌های پزشکی که در ایران صورت می‌گیرد، بسیار بالاتر از برخی کشورهای جهان است.

راشاد با اشاره به اینکه بحث درمان و پزشکی یکی از موارد مهم در زمینه تامین سلامت افراد است، افزود: همکاری دستگاه‌های مختلف موجب بهتر اجرایی شدن طرح پزشک خانواده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سالانه افراد بسیاری در زمینه پزشکی فارغ‌التحصیل می‌شوند، اضافه کرد: در حال حاضر در زنجان توزیع بیمار به پزشک عادلانه نیست.

فرماندار شهرستان زنجان اذعان داشت: در حال حاضر برخی از پزشکان مراجعه‌کننده و بیمار بسیاری دارند، در حالی که برخی از پزشکان حتی با داشتن تخصص بسیار خوب حتی در طول شبانه روز یک بیمار هم ندارند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت پزشکان در شهرستان اضافه کرد: ساماندهی در زمینه ایجاد ساختمان از جمله مباحثی است که موجب حل بسیاری از مشکلات در این زمینه می‌شود.

راشاد در ادامه با اشاره به اجرای هرچه بهتر طرح پزشک خانواده در شهرستان اضافه کرد: اطلاعاتی که در بحث هدفمندی یارانه‌ها در زمینه تعداد افراد خانوار و محل زندگی آنها جمع‌آوری شد، کمک شایانی به بهتر اجرا شدن طرح پزشک خانواده می‌کند.

وی اذعان داشت: در صورت قرار دادن اطلاعات خانوارهای زنجانی در اختیار مسئولان اجرایی طرح پزشک خانواده این طرح بهتر و منسجم‌تر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول