اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از گذشته ایران

نیکزاد: در گذشته پزشکان هندی ما را درمان می‌کردند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اکنون هر ساله 20 هزار بیمار خارجی در ایران درمان می‌شوند، گفت: در گذشته پزشکان هندی و پاکستانی ما را درمان می‌کردند.

نیکزاد: در گذشته پزشکان هندی ما را درمان می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در آیین تجلیل از برترین‌های ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مجد و بزرگی ایران را مدیون اسلام و فرامین قرآنی هستیم.

 عالی‌ترین نماینده دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم بر اساس اعتقادات دینی این انقلاب را یاری کردند و به پشتوانه همین اعتقادات پیروزی در مقابل سخت‌ترین رژیم‌ها با همکاری قدرتمندترین اجانب ممکن شد.

 وی با بیان این‌که در جنگ تحمیلی حدود 100 کشور در مقابل این نظام و مردم قرار گرفتند، تصریح کرد: ولایتمداری مردم موجب شد که ایران یک تنه در مقابل همه سختی‌ها ایستادگی کند و امروز نیز رمز ایستادگی و مقاومت همین ولایتمداری است.

 

* اوباما یک شبه دلش برای ایران نسوخت

 نیکزاد به حماسه انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: اوباما یک شبه دلش برای ما نسوخت که دست از رجزخوانی برداشت، بلکه این حضور را دید و زبان در کام فرو برد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همه می‌دانند که تا پیش از حماسه انتخابات چه زبان‌درازی‌‌ها که از سوی صهیونیست‌ها و آمریکا صورت نگرفت ولی پس از این شاهکار 65 درصدی مردم به نوعی خفه شدند و سکوت را بر هر چیز دیگری ترجیح دادند.

 نیکزاد با بیان این‌که مردم نظام و انقلاب را دوست داشته و به آن عشق می‌ورزند، عنوان کرد: مردم پیشرفت‌ها و آزادی‌ها را می‌بینند چرا که از زمان پهلوی تاکنون 200 سال نگذشته که گذشته را فراموش کرده باشند.

 نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به معالجه بیماران ایرانی در آن دوره سیاه توسط دامپزشکان هندی و پاکستانی اشاره کرد و گفت: ولی اکنون با افتخار و سربلندی در رده اول پزشکی دنیا قرار داشته و سالانه 20 هزار بیمار صعب‌العلاج خارجی در این دیار معالجه می‌شوند.

 نیکزاد با اشاره به این‌که امروزه به ایرانی و مسلمان بودن خود افتخار می‌کنیم، افزود: برای رسیدن به پله‌های بالاتر باید بیشتر تلاش کرد و این همت والای مردم و مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول