اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن بابل خبر داد

تهیه طرح هادی در 255 روستای بابل

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن بابل گفت: برای 255 روستا طرح هادی تهیه که در 44 روستا و در روستاهای بالای 100 خانوار اجرا شده است.

تهیه طرح هادی در 255 روستای بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، بعدازظهر امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور، پرو‍ژه مسکن 36 واحدی در امیرکلای بابل افتتاح شد.

رئیس بنیاد مسکن بابل در این مراسم اظهار داشت: پروژه «امیر سه» با مساحت یک هزار و980 متر مربع در شش طبقه روی پیلوت و زیرزمین هشت طبقه احداث شده است.

علی سفری افزود: مساحت مفید متوسط این واحدها 82،‌ 90 و 95متری و مساحت کل زیربنای پروژه 4 هزار و908 متر مربع، نوع اسکلت آن بتنی به همراه دیوار برشی و دارای آسانسور است.

وی بیان داشت: تسهیلات ساخت آن 200 میلیون ریال وام خرید برای هر واحد از طرف بانک مسکن و دارای سیستم سرمایشی کولر اسپیلت و سیستم گرمایشی موتورخانه مرکزی (شوفاژخانه) است.

سفری تصریح کرد: در سال جاری تسهیلات روستایی 2 میلیون و500  هزار تومانی افزایش یافته که به 12 میلیون و500 هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در شهرستان بابل اذعان داشت: برای 254 روستا طرح تهیه که در44 روستا و در روستاهای بالای 100 خانوار اجرا شده است.

سفری بیان داشت: از سال 1384 تاکنون حدود 11 هزار واحد معرفی به بانک شدند و حدود 8 هزار واحد سکونت دارند که با وجود اجرای این طرح‌ها دیگر متقاضی که مشکل مسکن داشته باشد نخواهیم داشت.

انتهای پیام/غ20 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول