اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تسریع در اجرای طرح‌های هادی روستایی

معتمدان محلی کهگیلویه معارضات طرح‌های هادی را برطرف کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه در راستای تسریع در اجرای طرح‌های هادی روستایی این شهرستان از معتمدین محلی کهگیلویه خواست تا با درایت و ریش سفیدی معارضات طرح‌های هادی را برطرف کنند.

معتمدان محلی کهگیلویه معارضات طرح‌های هادی را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی در بازدید از بنیاد مسکن این شهرستان اظهار داشت: ساخت مسکن به ویژه در روستاهای محروم برای مردم کاری ارزشمند و با اهمیت است.

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دستور و با دور اندیشی امام راحل (ره ) به منظور تامین مسکن محرومان تشکیل شده و از این پس این نهاد مقدس متولی توسعه و عمران روستاهای کشور محسوب و تاکنون به خوبی در فعالیت‌های خود موفق بوده است.

رضایی ابراز داشت: این نهاد در زمینه خدمت به مردم به خصوص روستاها فعالیت‌های سازنده‌ای داشته و سعی دارد خدماتی که ارائه می‌کند در جهت رضایت مردم و رهبری باشد.

این مسئول عالی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: در سال 90 حدود 4 میلیارد تومان اعتبار عمرانی مسکن در شهرستان کهگیلویه داشتیم که متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها 70 درصد است.

رضایی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تا پایان سال 93 باید طرح هادی تمامی روستاهای این شهرستان به اتمام برسد.

وی ابراز داشت: با زیباسازی، ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه روستاها با جلوگیری مهاجرت روستاییان به شهرها به سمت مهاجرت معکوس که در دستور کار دولت نیز قرار دارد، حرکت کنیم.

فرماندار کهگیلویه مهم‌ترین مشکل در اجرای طرح‌های هادی در شهرستان کهگیلویه را معارضات اجتماعی دانست و خواستار مساعدت و همکاری شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین محلی برای رفع معارضات برای تسریع در اجرای طرح‌ها شد.

رضایی زیباسازی و توجه به فضای سبز در روستاها را به مدیر بنیاد مسکن و کارکنان یادآور شد و افزود: در تهیه طرح‌های هادی و اصلاح معابر از نظر کارشناسان خبره و متخصص در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول