اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر:

15 روستای 50 خانوار بوشهر طرح هادی ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر هم اکنون فقط 15 روستای 20 تا 50 خانوار استان بوشهر طرح هادی ندارند که در سال جاری اجرای طرح هادی در این روستاها نیز در دستور کار قرارگرفته است.

15 روستای 50 خانوار بوشهر طرح هادی ندارند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم فرزانه صبح امروز در آیین آغاز عملیات پارک بین راهی روستای محمد صالحی گناوه افزود: مطالعات اولیه پارک بین راهی محمد صالحی توسط بنیاد مسکن انجام و طراحی و نقشه آن نیز تکمیل و آماده است.

وی افزود: با رشد اعتبار سه برابری طرح‌های هادی نسبت به سال 89، در سال 90 اعتباری معادل 300 میلیارد ریال برای توسعه طرح هادی در روستاهای استان بوشهر اختصاص که در تاریخ استان بی‌سابقه است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: 190 میلیارد ریال از این اعتبار از محل سرمایه تملک دارایی استان تامین شده و 50 میلیارد ریال نیز در سفر مقام معظم رهبری به عسلویه و مابقی نیز سهم اعتبارات ملی برای استان بوده است.

فرزانه با بیان اینکه در سال 90، برای 203 روستای استان طرح هادی اجرا شده است، افزود: انتخاب روستاها برای اجرای طرح هادی بر اساس یک پروسه و برنامه‌ای است که در معاونت برنامه‌ریزی استان به کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها ابلاغ و بر اساس یک سری شاخص‌ها به بنیاد مسکن برای اجرا اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از ماموریت‌های این سازمان ارائه زمین به متقاضیان واجد شرایط در روستاها است که در این راستا تاکنون 12 هزار و 498 قطعه پلاک زمین به صورت پراکنده در استان واگذار شده است که سهم سال 90، 311 قطعه است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول