اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن بیله‌سوار خبر داد:

اجرای طرح هادی در 9 روستای بیله‌سوار

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن شهرستان بیله‌سوار از اجرای طرح هادی در 9 روستای شهرستان بیله‌سوار از محل اعتبارات استانی و ملی خبر داد.

اجرای طرح هادی در 9 روستای بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی احدی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان بنیاد مسکن بیله‌سوار اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت دولت طرح‌های هادی روستایی باید در تمام روستاهای کشور اجرایی شود که در این راستا دستورالعمل اجرای طرح هادی در شهرستان بیله‌سوار نیز محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از روستاهای بیله‌سوار نیازمند اجرای دقیق این طرح هستند، افزود: اجرای طرح هادی بعد از تهیه طرح هادی در روستاها قابلیت اجرایی دارد و در این مرحله اولویت‌هایی که در مطالعات طرح هادی برای روستا در نظر گرفته شده به مرحله اجرا درمی‌آید.

مدیرکل بنیاد مسکن شهرستان بیله‌سوار اولویت‌های اجرای طرح هادی را طبق برنامه چهارم توسعه روستاهای بالای 100 خانوار اعلام کرد و یادآور شد: هم اکنون در 9 روستای این شهرستان طرح‌های هادی با بیش از 7 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی در حال اجرا است.

احدی تصریح کرد: سال گذشته از یک هزار و 500 سهمیه مقاوم‌سازی این شهرستان 929 مورد عقد قرارداد شده و از این تعداد هم 598 نفر پایان کار دریافت کرده‌اند.

این مسئول همچنین از اجرای 565 واحد پروژه 99 ساله با پیشرفت بیش از 55 درصد و مسکن مهر به تعداد 472 واحد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز در این نشست گفت: تسریع در اجرای طرح‌های مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان ضرورت دارد.

رسول زیبانژاد اظهار داشت: 60 درصد جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن هستند و مقاوم سازی مسکن روستایی و اجرای طرح‌های هادی در روستاها نیازمند توجه بیشتر است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول