اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

جامعه زیرپوشش بیمه توسعه یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: باید در راستای توسعه جامعه زیرپوشش بیمه گام برداشته شود.

جامعه زیرپوشش بیمه توسعه یابد

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: باید افراد برخوردار از پوشش بیمه‌ای در جامعه بیش از بیش افزایش پیدا کنند چرا که در این صورت مشکل اشتغال افراد زیادی برطرف می‌شود از این رو باید نسبت به این مسئله در سال جدید توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: امسال برای افزایش مشاغل برخوردار از بیمه گام برداشته می‌شود زیرا در این صورت افراد زیادی که در زمینه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند به نحو مطلوب آینده شغلی‌شان تضمین می‌شود و به دلیل بی‌بهره‌بودن از مزایای بیمه‌ای شغل را خود رها نمی‌کنند تا به منبع درآمد دیگری دست پیدا کنند.

این مسئول با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری ارتباط مستقیم با میزان افراد بیمه شده دارد، خاطرنشان کرد: هر چقدر افراد برخوردار از بیمه بیشتر باشند میزان بیکاری نیز پایین می‌آید چرا که این مسئله نشان‌دهنده وجود مشاغل پایدار در جامعه است و برخورداری از بیمه یکی از فاکتورهای موثر در پایدار قلمداد شدن شغل می‌باشد.

وی به فعالیت مسئولان در راستای بیمه کردن اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: در این ارتباط قدم‌های بلندی در طول سال‌های گذشته برداشته شد ولی می‌طلبد قشر بیشتری از مردم زیر پوشش بیمه قرارگیرند.

حسینی‌صدر یکی از حادترین مشکلات جوانان در جامعه کنونی را فقدان منبع درآمد مکفی دانست و گفت: هم‌اکنون در 25 استان به عبارتی در بخش عمده‌ای از کشور معضل بیکاری به طور جدی وجود دارد به طوری که آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان با واقعیت‌های موجود هم‌خوانی ندارد پس می‌طلبد با همکاری دو سویه و جلب مشارکت‌های مردمی برای عبور از این مشکل تدابیری جدی اتخاذ شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول