اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ماسال خبر داد

فعالیت 8800 ورزشکار بیمه شده در ماسال

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گیلان از فعالیت 8 هزار و 800 ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 8800 ورزشکار بیمه شده در ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، محمدعلی رستمی عصر سه‌شنبه در جلسه ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به فعالیت ورزشکاران اظهار کرد: ماسال در امر توسعه ورزش مستعد است.

وی افزود: سال گذشته با تلاش 29 هیئت، 68 مربی و 33 داور رسمی توانستیم تعداد 8 هزار و 800 ورزشکار ماسالی را سازماندهی کنیم و زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دهیم.

مسئول اداره ورزش و جوانان ماسال اعزام ورزشکاران ماسالی به مسابقات برون استانی را از جمله اقدام‌های مهم در سال گذشته عنوان کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته با اعزام مستمر ورزشکاران به مسابقات برون استانی توانستیم 30 مدال کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی کسب کنیم.

رستمی دعوت از ورزشکاران ماسالی به تیم ملی را اتفاق مهم در امر ورزش این شهرستان خواند و تصریح کرد: سال گذشته سه ورزشکار ماسالی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند.

وی برگزاری یک کلاس داوری را از دیگر فعالیت‌های حوزه ورزش ماسال ذکر کرد و یادآور شد: ماسال دارای هشت باشگاه ورزشی برای علاقه‌مندان به امر ورزش است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماسال حضور سه تیم ورزشی در لیگ‌های دسته برتر تا دسته سوم را مهم‌ترین ویژگی‌ برجسته ورزش این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول