اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال باروبن قزوین:

از فرصت‌هایمان در این بازی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال باروبن قزوین با اشاره به بازی تیمش در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم افزون‌پلاست کاشان گفت: از فرصت‌هایمان در این بازی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنیم.

از فرصت‌هایمان در این بازی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنیم

هادی احمدسلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شکست تیمش در بازی قبلی این تیم مقابل علی‌صدر همدان، اظهار کرد: در مقابل تیم همدانی بازیکنان تیم باروبن با کم‌تجربگی فرصت‌های زیادی را از دست دادند که همین امر سبب شکست تیم ما شد‌.

وی افزود: با توجه به اینکه از تیم افزون‌پلاست شناخت زیادی نداریم مطمئنا آن‌ها چون در زمین خود بازی می‌کنند با تمام قدرت و توان خود مقابل ما صف‌آرایی خواهند کرد.

سلطانی با اشاره به اینکه باید در این بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم، تصریح کرد: بازیکنان تیم باروبن باید به دور از هرگونه بازی احساسی توپ را در زمین به سود به چرخش دربیاورند تا بتوانیم با دست پر کاشان را ترک کنیم.

سرپرست تیم باروبن قزوین یادآور شد: خوشبختانه در خط حمله خود از بازیکنان خوبی سود می‌بریم به گونه‌ای که در دو دیدار قبلی خود با استفاده از خلاقیت و توانایی آن‌ها موفق شدیم شش بار دروازه حریفان را باز کنیم.

وی آمادگی بدنی بازیکنان تیم باروبن را یکی از نقاط کلیدی این تیم برشمرد و عنوان کرد: بازیکنان این تیم قبل از آغاز لیگ با تمرینات فشرده و منظم خود را آماده کردند بنابراین تا آخرین دقایق بازی با دوندگی‌های بی‌امان خود بازیکنان تیم مقابل را خسته و زیر فشار قرار می‌دهند.

سرپرست تیم فوتسال باروبن قزوین در خاتمه با اشاره به اینکه از روند فعلی تیم راضی هستیم، خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ما از تجربه بالایی در لیگ برخوردار نیستند و مطمئنا در ادامه بازی‌ها با استفاده از تجربیات لازم می‌توانند موفقیت‌های بیشتری را کسب کنند.

تیم باروبن قزوین در چارچوب هفته سوم از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر امروز در کاشان به مصاف تیم افزون‌پلاست این شهر می‌رود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول