اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه هندیجان:

قاچاق سوخت در کشور نگران کننده‌ است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه هندیجان گفت: امروز قاچاق سوخت در کشور پدیده نگران کننده‌ای شده که مسئولان باید در این زمینه بیش از پیش چاره‌اندیشی کنند.

قاچاق سوخت در کشور نگران کننده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلای این شهرستان با حضور مردم ولایتمدار این منطقه برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال به گفته مقام معظم رهبری با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار کرد: باید در تحقق پیشرفت، جهت‌گیری مطلوب، بجا و شایسته رهبری در نامگذاری امسال به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی که در واقع تداوم و استمرار همان سال جهاد اقتصادی است، خود را موظف به تولید بهترین‌ها و مصرف آن در بازار داخلی بدانیم.

وی افزود: مصرف کالا را به‌عنوان رفع نیاز خود و زندگی اجتماعی و فردی خود بدانیم و از معیار خارجی بودن آن صرف‌نظر کنیم.

خطیب جمعه هندیجان بیان کرد: این دیدگاه خروج بی‌رویه ارز، کاهش بی‌ثباتی در مقررات و قوانین، مبارزه با جرایم قاچاق کالا را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق سوخت پدیده نگران‌ کننده‌ای است و جا دارد که مسئولان انتظامی در این خصوص دقت و توجه بیشتری کنند.

بهبهانی‌پور اشاره کرد: البته در ایام نوروز مسئولان در این خصوص همت بسیار گسترده‌ای انجام دادند و این امر جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه مسئله قاچاق سوخت حرام است و علاوه بر این پیامدهای بسیار ناگواری بر فرهنگ، آموزش و پرورش و آداب دینی دارد، خاطرنشان کرد: پول حرامی که از این راه به دست می‌آید باعث می‌شود بسیاری از فرزندان به دنبال کسب و کار نباشند و تنها به درآمد این کار نامشروع روی آورند.

خطیب جمعه هندیجان در ادامه اظهار کرد: امسال باید با ایجاد فضای رقابت تجاری بیشتر، فرصت‌های شغلی هر چه بیشتر را برای جوانان ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: مسئولان باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند تا بتوان بیش از پیش امنیت اقتصادی و تجاری را در مناطق مختلف به‌ویژه شهرهای مرزی کشور ایجاد کرد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول