اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مطالعات راهبردی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

بروز رسانی اطلاعات طرح‌های نیمه تمام صنعتی گیلان ضروری است

خبرگزاری فارس: مشاور مطالعات راهبردی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مجریان‌ طرح‌های نیمه تمام صنعتی گیلان اطلاعات طرح‌های خود را در سامانه بروزرسانی اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت کنند.

بروز رسانی اطلاعات طرح‌های نیمه تمام صنعتی گیلان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین سروش بعد از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت گیلان لزوم ثبت مشخصات تمام طرح‌های نیمه تمام صنعتی در سامانه بروز رسانی اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت را مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار کرد: این برنامه به منظور یکپارچه سازی اطلاعات طرح‌ها برای ارائه مطلوب‌تر خدمات دستگاه‌ها به طرح‌های نیمه تمام صنعتی صورت گرفته و اطلاعات به دست آمده از این طریق مبنای ارائه هرگونه خدمات به طرح‌های یاد شده است.

این مسئول ادامه داد: به همین منظور تمام مجریان طرح‌های در دست احداث صنعتی باید در اسرع وقت با مراجعه به یکی از سامانه‌های  http://amarsanat.mim.gov.ir و یا http://behinyab.ir نسبت به تکمیل مشخصات طرح‌های خود طبق فرمت موجود در این سامانه‌ها اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ثبت طرح‌های صنعتی در سامانه مذکور ابراز کرد: در صورت عدم مراجعه مجریان طرح‌های در دست احداث صنعتی به سامانه‌های وزارتخانه و عدم بروزرسانی اطلاعات مربوطه، طرح‌ها به عنوان طرح راکد و غیرفعال تلقی شده و ارائه هرگونه خدمات به آنها غیرممکن می‌شود.

سروش با بیان اینکه مسئولیت ثبت اطلاعات مندرج به‌عهده مجریان طرح‌ها است، یادآور شد: کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز شرکت شهرک‌های صنعتی استان صحت مطالب مندرج در سامانه بروزرسانی اطلاعات طرح‌های مذکور را کنترل و تایید می‌کنند.

وی، از مجریان طرح‌های صنعتی در دست احداث خواست تا با مراجعه به سامانه‌های مذکور در اسرع وقت نسبت به تکمیل مشخصات طرح خود اقدام کنند.

مشاور مطالعات راهبردی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: در صورت نیاز از طریق تماس با حوزه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان سئوالات احتمالی خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول