اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف لبیک به پیام نوروزی رهبری صورت گرفت

گردهمایی مسئولین، تولیدکنندگان و صنعتگران در گروه صنعتی تهران کانتین

خبرگزاری فارس: گروه صنعتی تهران کانتین با هدف لبیک به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب امروز در یک کار ابتکاری میزبان جمعی از تولیدکنندگان، صنعتگران، معتمدان محلی و نمایندگان منتخب و فعلی مجلس شورای اسلامی بود.

گردهمایی مسئولین، تولیدکنندگان و صنعتگران در گروه صنعتی تهران کانتین

به گزارش خبرنگار فارس جمعی از مسئولان، صنعتگران، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان با ابتکار عمل گروه صنعتی تهران کانتین در یک گردهمایی در محل این شرکت حاضر شده و در راستای عمل به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب که سال ۱۳۹۱ را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعلام داشتند و تأکید کردند.

در این گردهمایی ابراهیم نکو نماینده منتخب مردم بهارستان و رباط کریم و لاله افتخاری نماینده مردم تهران و تعداد دیگری از مسئولین شهرستان‌های اسلامشهر، شهر چهاردانگه و رباط کریم و بهارستان و جنوب و جنوب غربی تهران حضور داشتند که پس از بازدید از مجتمع صنعتی تولیدی تهران کانتین بر توسعه سرمایه‌گذاری در عرصه صنعت و حمایت از تولیدات داخلی تأکید کردند.

همچنین مراسمی به مناسبت ایام فاطمیه و عرض ارادت به خاندان عصمت و طهارت به ویژه ساحت مقدس حضرت صدیقه طاهره برگزار و حاضران در یک فضای معنوی از سخنرانی علمای دین و مداحان اهل بیت استفاده کردند.

گروه صنعتی تهران کانتین تولیدکننده انواع کانیتنرهای صنعتی در گستره منطقه‌ای و کشوری به مدیرعاملی آقای میرزازاده با بیش از ۵۰ سال سابقه در عرصه صنعت و تولید فعالیت دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول