اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون آباد:

برنامه‌ریزی مدون به شکوفایی کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با تاکید بر برنامه‌ریزی مدون گفت: با تعیین اهداف و برنامه ریزی‌های مدون می‌توان به توسعه و شکوفایی رسید.

برنامه‌ریزی مدون به شکوفایی کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران، علی بند علیان لحظاتی پیش در دیدار با مدیران کارخانجات اطراف شهر اظهار داشت: با تعیین اهداف و برنامه ریزی های مدون می توان به توسعه و شکوفایی رسید.

شهردار فرون‌آباد با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم فهیم ایران اسلامی، گفت: عزم و اراده ملی، شعار رهبر انقلاب را محقق می‌سازد.

وی در ادامه با بیان اینکه امید می‌رود سال 1391 سال ارتقاء و شکوفایی اقتصادی برای کشور باشد، تصریح کرد: اقدام هوشمندانه و مدبرانه رهبر انقلاب در نام‌گذاری سال 1391، نوید بخش این مسئله است که با ایجاد اهداف کلان و برنامه ریزی‌های مدون و کارشناسی شده، می‌توان با اتکا به خود باوری، علم و نیروی بومی به توسعه پایدار و شکوفایی رسید.

علیان تعامل، همکاری و همدلی میان تمام آحاد و اقشار مختلف جامعه را در تحقق شعار رهبر انقلاب، مهم و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه در طول عمر با عزت و با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره شاهد دشمنی، تحریم و تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب بوده‌ایم، اما به لطف پروردگار، تهدیدها و تحریم‌ها در سایه تدابیر رهبری نظام و هوشیاری ملت سرافراز، به فرصت‌های بزرگ و ارزشمندی تبدیل شده‌اند.

شهردار فرون آباد ابراز امیدواری کرد: با مجاهدت همگانی در تمام زمینه‌ها، بسترهای لازم برای توسعه و شکوفایی برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط با تولید، کار و سرمایه داخلی فراهم شود تا شاهد پیشرفت و سربلندی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان باشیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول