اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

برنامه‎ریزی مطلوب برای برگزاری جشنواره صدمین سفر استانی رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: مسئولان، متولیان و اعضای کمیته استانی جشنواره صدمین سفر استانی رئیس جمهوری برای برگزاری این جشنواره باید برنامه‎ریزی مطلوبی داشته باشند.

برنامه‎ریزی مطلوب برای برگزاری جشنواره صدمین سفر استانی رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست کمیته استانی جشنواره صدمین سفر استانی رئیس جمهوری اظهار داشت: حضور دستگاه‌ها در این جشنواره باید پررنگ، مطلوب و به بهترین شکل باشد.

وی با اشاره به مصوبات و اعتبارات در نظر گرفته شده در سه سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر افزود: اعضای این کمیته باید با جدیت و بدون وقفه برای برنامه‎ریزی و اجرای جشنواره استانی و شرکت در جشنواره اقدام کنند.

جهانبخش اضافه کرد: به همه ادارات و سازمان‎ها در استان اعلام شود تا با آمادگی کامل در جشنواره شرکت کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر نیز در این نشست با تشریح نحوه برگزاری جشنواره استانی و کشوری، وظایف و شرح مسئولیت اعضای کمیته را یادآور شد.

رسول زارعی افزود: با توجه به زمان بسیار کم اعضا با انتخاب شاخص‎های اصلی سفرهای رئیس‎جمهوری به استان بوشهر برای ارائه در جشنواره کشوری نقشی بارز در این جشنواره ایفا کنند.

وی ادامه داد: اعضا با تهیه و ارائه مشروح مصوبات و دستورهای سه سفر رئیس جمهوری به استان یک جشنواره آبرومند استانی نیز برای بهره‎مندی مردم استان برگزار کنند.

زارعی تصریح کرد: باید به همه اداره و سازمان‎ها در استان اعلام شود برای تهیه مستند استانی یک سی‌دی از تمام مستندات خود از سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت یا نمایندگان مربوطه برای ارائه گزارش از میزان اجرای مصوبات را در مهلت مقرر به دبیرخانه کمیته تحویل دهند.

در این نشست مقرر شد محل دبیرخانه دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات تعیین گردد و روابط عمومی استانداری مسئول هماهنگی و پیگیری با تمامی روابط عمومی اداره کل‎های استانی، خبرگزاری‎ها و فرمانداری‎ها برای جمع‎آوری مستندات آنها شد.

همچنین صدا و سیمای استان با همکاری روابط عمومی استانداری و اداره کل ارشاد اسلامی مسئول تهیه فیلم و تیزر استانی برای ارائه در نمایشگاه استان و نمایشگاه کشوری و مسئول تهیه و انعکاس خبری فعالیت‎های کمیته و بویژه فعالیت نمایشگاه استانی شد.

در این نشست مقرر شد صدا و سیما و روابط عمومی استانداری نسبت به ارائه گزارش فعالیت‎های انجام شده به صورت دو روز یک‌بار به کمیته‎ها اعلام کند ضمن اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول برگزاری مسابقات هنری مرتبط با سفر شامل عکس، خاطره، دل‌نوشته، نقاشی و فیلم در سطح استان شد.

همچنین آموزش و پرورش مسئول برگزاری مسابقات هنری مرتبط شامل عکس، خاطره، دل‌نوشته، نقاشی و فیلم در بین دانش‎آموزان استان و ارائه برترین‎ها به جشنواره در سطح موارد استانی شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول