اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

برنامه‌ریزی برای حضور ماندگار مردم در روستاها انجام گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: برای بازگشت مردم به روستاها باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد تا ماندگاری آنان همیشگی باشد.

برنامه‌ریزی برای حضور ماندگار مردم در روستاها انجام گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه مسکن محل امن و آرامش است، اظهار داشت: مسئولان بنیاد مسکن نیز وظیفه خطیری در این باب دارند.

وی با اشاره به وضعیت مردم اروپا گفت: در حال حاضر افراد در اروپا فاقد سرپناه هستند و از این نظر به شدت احساس ناامنی و افسردگی می‌کنند که همین باعث امر می‌شود تا آمار خودکشی در کشورهای اروپایی بالا برود.

امام جمعه همدان خطاب به مسئولان بنیاد مسکن عنوان کرد: کار کارکنان این مجموعه بسیار مقدس است چرا که با فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود زمینه سکونت افراد را فراهم می‌کنند.

وی در پایان سخنانش در خصوص برنامه‌ریزی برای بازگشت مردم به روستا‌ها گفت: برای بازگشت مردم به روستاها باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد که مردم هنگام بازگشت به محل سکونت اصلی خود مشکل شغل و درآمد نداشته باشند تا ماندگاری آنان همیشگی باشد.

انتهای پیام/خ۳۰

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول