اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت می‌گیرد

برنامه‌ریزی جامع شهرداری تبریز برای افزایش خدمات‌رسانی

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تبریز از برنامه‌ریزی‌های جامع شهرداری و شورای اسلامی شهر برای افزایش سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در سال 91 خبر داد.

برنامه‌ریزی جامع شهرداری تبریز برای افزایش خدمات‌رسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد عابدزاده بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از دو پروژه مسیرگشایی در محدوده شهرداری منطقه 10 اظهار کرد: طی سال‌های گذشته شهرداری تبریز در سایه حمایت‌ها و همراهی‌های مردم و در کنار آن شورای اسلامی شهر به عنوان منتخبان آنان، گام‌های موثری در راستای توسعه و عمران تبریز برداشته و نتایج و برکات اقدامات موثر شهرداری در این سال‌ها در تمام نقاط شهر مخصوصا نقاط حاشیه‌ای و کم برخوردار شهر نمایان است.

 

پرداخت به موقع عوارض نقش غیر قابل انکاری در تسریع روند توسعه شهری دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان تبریزی را نمونه بارز همکاری‌های آنان با مدیریت شهری برشمرد و خاطرنشان کرد: شهر با پول مردم و عوارض آنان اداره می‌شود و پرداخت به موقع عوارض از سوی مردم می‌تواند نقش غیر قابل انکاری در تسریع روند توسعه شهری داشته باشد.

عابدزاده همچنین با اشاره به بودجه سال 91 شهرداری تبریز افزود: این بودجه کلان با پول مردم تأمین می‌شود و زمینه‌ساز اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کلان شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر در ادامه سخنان خود با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات شهرداری تبریز به علت ایجاد زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های زیربنایی شهری خاطرنشان کرد: این حجم از اقدامات در 30 سال گذشته در شهر تبریز بی‌سابقه بوده است.

عابدزاده از برنامه‌ریزی‌های جامع شهرداری و شورای اسلامی شهر برای افزایش سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در سال 91 خبر داد.

همزمان با 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، خیابان 24 متری المهدی(عج) به طول 270 متر و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و خیابان 18 متری شهیدجودی به‌ طول 560 متر با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول