اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شوشتر خبر داد

کمبود شدید نیروی انسانی در شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری شوشتر از کمبود شدید نیروی انسانی در این شهرداری انتقاد کرد.

کمبود شدید نیروی انسانی در شهرداری شوشتر

محمود ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: پس از بازنشستگی بیش از 76 نفر و اضافه شدن 9 نفر دیگر به این تعداد بعد از ایام نوروز بخش تنظیف شهرداری شوشتر دچار مشکلات بسیار زیادی شده است که باید در این باره تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به اینکه مجوز اخذ شده از طرف شورای شهر برای محله روبی نیز به پایان رسیده است، افزود: مجوز اخذ شده از شورای شهر شوشتر برای محله‌روبی تنها برای دو ماه بود که این فرصت به پایان رسید و محله روبی نیز مسکوت خواهد ماند و در این باره نیز به مشکل برخواهیم خورد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بخش فضای سبز شهرداری شوشتر نیز دچار مشکلات زیادی شده است، خاطرنشان کرد: روزهای گذشته در بخش فضای سبز بیش از 13 نفر بازنشسته شده است و هنوز هم هیچ نیرویی جایگزین این افراد نشده است و باید به دلیل نزدیک بودن روزهای گرم در خوزستان برای این مهم نیز چاره‌اندیشی کرد.

ملکی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر در بخش‌های زیادی دچار مشکل شده است، تأکید کرد: مشکل نیروی انسانی در بخش تنظیف، جمع‌آوری زباله، برق، تأسیسات و... بالا گرفته است و باید برای به کارگیری نیروی جدید در این بخش‌ها اقدامی سریع شود.

گفتنی است در 5 هفته گذشته بیش از 84 نفر از کارکنان در بخش‌های پیمانی و اداری شهرداری شوشتر بازنشسته شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول