اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

نظارت شورا بر جذب نیروی انسانی شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار نظارت بیشتر بر نحوه به‌کارگیری و استفاده از نیروی انسانی در شهرداری شد.

نظارت شورا بر جذب نیروی انسانی شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر غلام سلطانیان صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: باید در راستای نحوه به کارگیری و گزینش نیروهای انسانی در شهرداری از اهرم‌های قانونی موجود در اختیارات شورا استفاده کنیم.

وی افزود: شهرداری شوشتر در شرایط کنونی با کمبود نیرو مواجه است اما باید برای به کارگیری نیروی انسانی جدید استخدام نیروهای کارآمد و تخصصی در دستور کار قرار گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه شورا باید از اختیارات نظارتی خود در شهرداری استفاده کند، تأکید کرد: شهرداری در شرایط کنونی باید برای به کارگیری نیروهای تخصصی تلاش کند و باید در برخی از رشته‌ها از دارندگان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد استفاده کند.

سلطانیان افزود: شهرداری شوشتر از نظر داشتن نیروهای تخصصی در فقر به سر می‌برد و به این دلیل باید کوشید تا شرایط در شهرداری با به کارگیری نیروهای کارشناس و کاردان بهبود یابد.

این عضو شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه باید نظارت شورای شهر جدی‌تر شود، تأکید کرد: باید در نحوه چینش نیروهای انسانی در شهرداری اقدامی فوری انجام شود چرا که  بهره‌وری در این بخش در شرایط کنونی بسیار کم است.

به گفته وی،‌ در شهرداری شوشتر نیروی مازاد زیادی وجود دارد  با این وجود باید برای ورود نیروهای کارشناس برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول