اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

شهرداری شوشتر به اجرای پروژه‌های بزرگ اقدام کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرداری شوشتر به اجرای پروژه‌های بزرگ اقدام کند و در این باره برنامه ارائه کند.

شهرداری شوشتر به اجرای پروژه‌های بزرگ اقدام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر نظر حسین‌زاده پیش از شهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: شهرداری باید برای اجرای پروژه‌های بزرگ دورخیز کند و در این باره باید طرح‌های تصویب‌شده ای برای ارائه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر نیازمند کمک است، گفت: پروژه روگذر شوشتر نشان داد که شهرداری شوشتر توان نظارت بر پروژه‌های بزرگ را دارد و در این باره نیز شورای شهر با پیگیری‌های شبانه‌روزی توانست مشکلات این پروژه را برطرف کند.

وی با اشاره به طرح‌های کلیدی موجود در سطح شوشتر، خاطرنشان کرد: شهر شوشتر در شرایط کنونی با اجرای پروژه ملاصدرا تحولی بسیار خوبی در بخش ترافیکی در فرهنگ‌شهر را شاهد بوده است ولی باید این پروژه به پایان برسد و به این دلیل باید کوشید تا با اجرای پل‌های این اتوبان در منطقه دره نوح شوشتر مراحل پایانی این پروژه تا دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر طی شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روان‌سازی خیابان‌های شهر شوشتر بسیار اهمیت دارد، تأکید کرد: روان‌سازی خیابان کجباف که در شرایط کنونی در امتداد خیابان عبدالله بانو قرار دارد باید در دستور کار قرار گرفته و در این باره باید اقدامی سریع انجام داد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر امتحان خود را پس داده است، خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر در اجرای پروژه‌ها و مشکلات تا حد زیادی امتحان خود را پس داده است و به این دلیل باید کوشید تا به شهرداری اختیارات بیشتری اعطا کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول