اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دویست و بیستمین جلسه شورای شهر اردبیل انجام شد

تصویب 12 درخواست شهرداری اردبیل در شورا

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای شهر اردبیل 12 مورد درخواست شهرداری مبنی بر تملک املاک کمربندی دوم در حوالی کلانتری 16 اردبیل تصویب شد.

تصویب 12 درخواست شهرداری اردبیل در شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دویست و بیستمین جلسه شورای شهر اردبیل که صبح امروز برگزار شد اعضای شورای شهر اردبیل به شهرداری اجازه دادند در کنار مجموعه شوراسنتر اردبیل زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع را با قیمت کارشناسی 70 هزار تومان از صاحبان املاک خریداری کرده و در کاربری متناسب شهری استفاده کند.

شهردار اردبیل در این زمینه اظهار داشت: توافق قبلی در سال 87 و با نرخ هر متر مربع 50 هزار تومان انجام شده بود اما به دلیل عدم پیگیری صاحبان ملک توافق به سرانجام نرسیده بود.

صدیف بدری افزود: این منطقه سال‌هاست به حال خود رها شده و صاحبان آن درخواست کاربری هتل و تالار شهر داده بودند که این امر نیز محقق نشد.

وی گفت: در روزهای گذشته با توافق صاحبان این ملک و تعیین قیمت کارشناسی که منطقی به نظر می‌رسد قرار شد شهرداری این فضا را خریداری و تملک کرده و کاربری پارک و خدمات شهری را روی آن انجام دهد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به طرح جمع آوری دستفروش‌ها در یک هفته گذشته در شهر اردبیل اشاره کرد.

بدری ابراز داشت: در یک حرکت انقلابی در یک هفته گذشته تمام دستفروش‌ها را که برای عابرین پیاده مزاحمت ایجاد می‌کردند جمع‌آوری کردیم ولی این افراد با فشار و تهدید سعی کردند تا ما از انجام تعهدات خود کوتاه بیاییم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با ارائه تخفیف 20 درصد به معلمان، پرستاران و نیروهای ارتشی در گرامیداشت ایام روز معلم، ارتش و پرستار موافقت کردند.

در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اردبیل مصوبه قبلی خود را در مورد نحوه ترکیب اعضای کمیسیون، بهای خدمات شهرداری، کمیسیون عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت واگذاری و کمیسیون توافق و تملک شهرداری را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول