اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بزرگداشت حکیم جرجانی

بازنشستگان آزمایشگاهی گیلان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری جشن تجلیل از بازنشستگاه آزمایشگاهی استان به مناسبت بزرگداشت تولد حکیم جرجانی خبر داد.

بازنشستگان آزمایشگاهی گیلان تجلیل می‌شوند

سیمین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در  رشت با اشاره به اینکه هر سال به مناسبت سالگرد تولد حکیم جرجانی مراسم آزمایشگاهی در کشور از جمله گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: فردا این مراسم در رشت برگزار می‌شود.

وی، افزود: از بازنشستگان امور آزمایشگاهی سال 90 و افرادی که در زمینه آزمایشگاهی استان افتخار کسب کردند و در اجرای استانداردهای کیفیت موفق بودند تجلیل می‌شود.

این مسئول، با بیان اینکه از سال 86 و 87 آزمایشگاه‌های خصوصی و دولتی استان حرکت رو به جلویی را آغاز کردند، ابراز کرد: در سال 88 تیمی بزرگ از تهران برای بازدید از آزمایشگاه‌های استان آمدند و این حرکت رو به جلو را تایید کردند.

وی، با اشاره به اینکه این حرکت همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: تاکنون دو آزمایشگاه استان لوح کیفیت را دریافت کردند و آزمایشگاه‌های دولتی در بهداشت و درمان نیز تجهیز شدند.

حسینی، از فعالیت حدود 180 آزمایشگاه خصوصی و درمانی و بهداشت در گیلان خبر داد و افزود: 60 آزمایشگاه بهداشتی و 120 آزمایشگاه خصوصی و درمانی در استان فعالیت می‌کنند.

وی، فعالیت این آزمایشگاه‌ها را زیر نظر علوم پزشکی استان عنوان کرد و یادآور شد: امسال نظارت جدی‌تر همراه با آموزش در آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود.

رئیس اداره امور آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های تشویقی آزمایشگاه‌های استان در دستور کار است.

وی، اذعان کرد: آزمایشگاه‌هایی که لوح کیفیت و سپاس دارند تجلیل می‌شوند و از طرف آزمایشگاه مرکز سلامت کشور لوح دریافت می‌کنند.

ا‌نتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول