اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی خبر داد

اعتبار 8 میلیارد ریالی برای احداث آزمایشگاه دامپزشکی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی از اختصاص اعتباری بیش از 8 میلیارد ریال برای احداث آزمایشگاه دامپزشکی استان خبر داد.

اعتبار 8 میلیارد ریالی برای احداث آزمایشگاه دامپزشکی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان‌جنوبی، محمدعلی رضایی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آزمایشگاه دامپزشکی استان در اوایل خردادماه امسال، اظهار داشت: این پروژه در فاز اول در یک‌هزار مترمربع مساحت برای سال‌های 91 و 92 پیش‌بینی شده است.

وی مبلغ کمک به احداث این پروژه در سال گذشته را 100 میلیون تومان عنوان کرد و بیان داشت: امسال نیز 350 میلیون تومان برای احداث این پروژه اختصاص یافته است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: همچنین برای سال 92 نیز اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان برای احداث این پروژه پیش‌بینی شده است.

رضایی از اختصاص حداقل 20 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه مذکور خبر داد و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات ملی تامین خواهد شد.

وی به صادرات بیش از 49 هزار کیلوگرم پشم گوسفند در سال گذشته اشاره کرد و گفت: 49 هزار و 960 کیلوگرم پشم گوسفند به کشور پاکستان صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: طی مدت یاد شده 25 هزار و 200عدد تخم مرغ نطفه‌دار به کشور ترکمنستان صادر شده است.

رضایی تصریح کرد: یک میلیون و یک‌هزار و 500 قطعه جوجه یک روزه، 46 هزار و 246 قطعه مرغ زنده، مقدار 324 هزار و 60 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد و بیش از یک میلیون و 41 هزار و 168 کیلوگرم خوراک آماده طیور به کشور افغانستان صادر شده است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول