اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سلامت

آزمایشگاه عدم اعتیاد پایانه امیرکبیر اصفهان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان گفت: هم‌زمان با آغاز هفته سلامت، آزمایشگاه عدم اعتیاد پایانه امیرکبیر اصفهان افتتاح می‌شود.

آزمایشگاه عدم اعتیاد پایانه امیرکبیر اصفهان افتتاح می‌شود

علی پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌های بهداشتی این مرکز در هفته سلامت اظهار داشت: برپایی دو ایستگاه موقت سلامت و اندازه‌گیری فشارخون و توزیع بسته‌های آموزشی با عنوان «زندگی سالم طول عمر بیشتر» در نماز جمعه اصفهان و معاینه رایگان دهان و دندان مراجعان سالمند در مراکز بهداشتی درمانی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سالمندان در هفته جاری است.

وی به غربالگری رایگان افراد بالای 30 سال در تمام مراکز سلامت تحت پوشش مرکز تخصصی سلامت منطقه‌ای امیر حمزه - حضرت سجاد(ع) خانه اصفهان - شهدای رهنان ـ حضرت خدیجه کبری(س) - قائدی و ملاصدرا در هفته سلامت اشاره کرد و افزود: در این هفته غربالگری و بیماریابی دیابت افراد بالای 30 سال برای 16 هزار پرسنل زیر پوشش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و خانواده‌های آنها انجام می‌شود.

مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان تصریح کرد: برگزاری نمایش در جزیره بازی با موضوع ایام هفته سلامت برای کودکان در طول هفته سلامت، همایش بزرگ پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی مرتبط با ایدز ویژه هسته آموزشی پایگاه‌های بسیج و برگزاری مسابقه طراحی پوستر با عنوان سلامت و سالمندی توسط هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته سلامت است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسه آموزشی در زمینه تغذیه سالم در مراکز سلامت زیر پوشش، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع مصرف منطقی دارو در دوران سالمندی برای رابطان بهداشتی تحت پوشش و مراسم کلنگ‌زنی مرکز تخصصی سلامت منطقه‌ای بهارستان و همایش پزشکی ورزشی سالمندان در موسسه فرهنگی ورزشی علی بن ابیطالب(ع) از جمله برنامه‌های بهداشتی در هفته سلامت است.

وی به برپایی نمایشگاهی از فعالیت‌های هنری سالمندان تحت پوشش در این هفته اشاره کرد و گفت: اختتامیه نمایشگاه آثار هنری سالمندان و تقدیر از شرکت‌کنندگان در مرکز شهدای دستگرد، ایجاد گروه‌های دوستدار سالمند در دبستان لباف‌زاده و اعزام تیم پزشکی برای معاینه رایگان سالمندان سرای صادقیه از برنامه‌هایی است که در راستای حمایت سالمندان برپا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول