اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر سیلاب

مسیر اصلی خلیل‌آباد و پارک ولی‌آباد رودبار مسدود شد

خبرگزاری فارس: یک لاین مسیر اصلی خلیل‌آباد و پارک ولی‌آباد رودبار به دلیل جاری شدن سیلاب مسدود و دچار رانش شده است.

مسیر اصلی خلیل‌آباد و پارک ولی‌آباد رودبار مسدود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، بارش باران که از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده بود بامداد امروز شدت یافت و منجر به رانش زمین و مسدود شدن مسیر منطقه راه خلیل‌آباد و پارک ولی‌آباد در محدوده پارک شهدای رودبار شد.

بر اثر سیلاب در این منطقه یک لاین جاده برای تردد خودروها مسدود شد و تردد خودروها از لاین رفت به طرف قزوین انجام می‌شود و ماموران نیروی انتظامی، راه و ترابری، هلال احمر، برق، شرکت گاز، آب و فاضلاب، شهرهای هفت شهر رودبار در محل سیلاب حضور دارند و مشغول پاکسازی مسیر هستند.

بر اثر جاری شدن سیلاب یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان و یک دستگاه پراید سواری پارک شده و بدون سرنشین در سیلاب منطقه خلیل‌آباد و پارک ولی‌آباد مدفون شده است که نیروها در تلاش برای بیرون آوردن خودروها هستند.

معاون مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در حاشیه وقوع این سیلاب به خبرنگار فارس اظهار کرد: از صبح امروز که سیلاب جاری شد نیروها برای برطرف کردن مشکل در محل حاضر شده و استقرار یافتند.

محمدرضا فلاحت‌گر افزود: سه دستگاه لودر، چهار دستگاه کامیون راه و ترابری و دو دستگاه کامیون بخش خصوصی در حال جمع کردن رانش هستند.

وی، با بیان اینکه 25 راهدار در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: با توجه به بارندگی هوا و لغزندگی سطح جاده‌ها از رانندگان می‌خواهیم سرعت مطمئنه را رعایت کنند و به جلو توجه داشته باشند و فاصله طولی را مد نظر قرار دهند.

این مسئول، خاطرنشان کرد: ستاد بحران نیز وارد عمل شده و همه در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر رانش و سیلاب ایجاد شده جمع‌آوری و مسیر بازگشایی شود.

این سیلاب تاکنون تلفات جانی نداشته است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول