اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس خبر داد

اختصاص 5 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در کلاردشت

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس از اختصاص اعتبار 5 میلیارد تومانی در مرحله اول برای جبران خسارت سیل کلاردشت از سوی دولت در سرفصل اعتبارات سال90 خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در کلاردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید غدیر رضایی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کلاردشت در شهرداری این شهر اظهار داشت: در پی درخواست و مکاتبات مختلف با استانداری و همین‌طور از استانداری به دولت برای بازسازی مناطق آسیب دیده سیل کلاردشت، مبلغ  5 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.

وی افزود: از آنجایی که اعتبار پیش‌بینی شده چند برابر اعتبار اختصاصی مرحله اول است از مسئولان استانی و هیئت دولت درخواست دارم نسبت به اختصاص اعتبارات دیگر برای بازسازی مناطق آسیب دیده کلاردشت تسریع کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: این اعتبار اختصاصی در حوزه‌های راه، آب، ایجاد دیواره‌های رودخانه رودبارک و آسفالت منطقه آسیب دیده هزینه می‌شود.

رضایی تاکید کرد: اختصاص اعتبارات در مراحل بعدی در روند توسعه‌ بازسازی منطقه آسیب دیده کلاردشت کمک زیادی می‌کند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: همه ادارات و نهادهای مرتبط با سیل کلاردشت موظف با حضور مستمر خود روند بازسازی مناطق سیل زده را رسیدگی و به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گازرسانی منطقه کلاردشت گفت: ضروری است اداره گاز با توجه به مساعدت بود شرایط آب و هوایی در فصل بهار تسریع در لوله‌گذاری داشته باشد.

رضایی بیان داشت: اداره گاز با نظارت بر روند فعالیت پیمانکاران تسریع در عملیات گازرسانی را دستور کار خود قرار دهد.

فرماندار چالوس در پایان گفت: آسفالت خیابان‌های اصلی شهر بعد از کنده‌کاری انشعاب گاز ضروری است و در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول