اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد

سوخت‌گیری از سیلندرهای گاز مایع ال.پی.جی حادثه آفرید

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آتش‌نشانی بجنورد گفت: سوخت‌گیری از سیلندرهای گاز مایع ال.پی.جی حادثه آفرید.

سوخت‌گیری از سیلندرهای گاز مایع ال.پی.جی حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی بجنورد، علی گودرزی اظهار داشت: نشت گاز ال.پی.جی از خودرو پژو آردی در بجنورد موجب آتش‌سوزی شد.

وی افزود: برابر با اعلام نیروهای مردمی مبنی بر آتش‌سوزی یک دستگاه پژو آردی در محل پارک جاوید بجنورد بلافاصله اکیپ‌های اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.

گودرزی تصریح کرد: راننده خودرو که در محل گورستان پارک جاوید در حال سوخت‌گیری از سیلندرهای گاز مایع ال.پی.جی بود بعد از دقایقی با نشت گاز مواجه شد که با توجه به مجاورت با شعله، خودرو وی بلافاصله دچار حریق شد.

وی ادامه داد: پس از تماس شهروندان بلافاصله اکیپ‌های اطفاء حریق از ایستگاه‌های شماره سه و مرکزی در کم‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

مدیر عامل آتش‌نشانی بجنورد اظهار داشت: خودروی فوق که از گاز ال.پی.جی تغذیه می‌شد به علت نشت گاز و در برخورد با شعله روشن از بیشتر قسمت‌ها دچار آتش سوزی شد، که خوشبختانه در این حادثه راننده خودرو آسیب جدی ندید.

گودرزی گفت: گاز مایع برخلاف گاز سی.ان.جی سنگین‌تر از هواست و با نفوذ به اتاق خودرو با کوچک‌ترین جرقه، انفجار رخ می‌دهد و متأسفانه خودروهای زیادی در سطح شهر تردد می‌کنند که برخی از آنان به دلیل عدم رعایت شرایط اصولی دوگانه سوز کردن همانند یک بمب متحرک حادثه‌ای ناگوار را به انتظار نشسته‌اند.

مدیر عامل آتش‌نشانی بجنورد در پایان با اشاره به دو انفجار خودرو در اثر استفاده از گاز ال.پی.جی در سال گذشته از تمامی شهروندان درخواست کرد در صورت بروز هر گونه آتش‌سوزی و حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره 125 آتش‌نشانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/و30 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول