اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج خواستار شد

تدوین و تصویب طرح جامع حمل و نقل کرج

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شرایط ترافیکی و نیاز مردم در مرکز استان البرز به صورتی است که باید هر چه سریع‌تر طرح جامع حمل و نقل کرج تدوین و تصویب شود.

تدوین و تصویب طرح جامع حمل و نقل کرج

عزیز صدرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مرکز استان البرز از نظر وسعت، منطقه جغرافیایی و میزان جمعیت دومین کلان‌شهر بزرگ کشور با جمعیتی بیش از 2 میلیون نفر است.

وی تصریح کرد: به دلیل نزدیکی و مجاورت کرج با پایتخت و شرایط منطقه‌ای، این شهرستان بالاترین حجم مهاجرپذیری پس از تهران را دارد که ویژگی‌های فوق هم به ‌عنوان تهدید و هم به صورت فرصت مطرح است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: از یک سو افزایش جمعیت و افزایش مهاجرت به این شهرستان موجب شده است که زیرساخت‌ها و امکانات کافی برای خدمات‌رسانی به همه شهروندان با کمبود مواجه شده و از سوی دیگر می‌توانیم از توانایی،‌ تخصص و کارکرد این مردم به ویژه نسل جوان استفاده بهتری داشته باشیم.

* ترافیک کرج باید سامان یابد

صدرنژاد یکی از آثار رشد جمعیت کرج را در افزایش ترافیک این شهرستان توصیف کرد و گفت: در حال حاضر برخی از خیابان‌های اصلی کرج با مشکل ترافیک رو به ‌رو است که هر روز نیز این معضل بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: ترافیک شهری موجب نارضایتی مردم و کند شدن سیستم خدمات‌رسانی به مردم شده است که باید هر چه سریع‌تر سامان یابد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل نیازمند تدوین و تصویب طرح جامع حمل و نقل هستیم که خود این طرح در غالب طرح جامع شهری معنی پیدا می‌کند.

صدرنژاد تأکید کرد: در صورت تحقق این مهم می‌توانیم با کار کارشناسی و دقت بیشتر برای موضوعات مربوط به حمل و نقل شهری طرح ارائه و آن را تصویب کنیم.

*‌ لزوم نوسازی و به‌سازی وسایل حمل و نقل عمومی در کرج

وی در ادامه به لزوم نوسازی و به‌سازی وسایل حمل و نقل عمومی در کرج اشاره کرد و گفت: با وجود کارهای خوبی که در نهادهایی مانند اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی انجام شده است، نیازمند گسترش و تسریع در اجرای طرح‌های مربوط به نوسازی و به‌سازی این وسایل و تجهیزات هستیم.

صدرنژاد در پایان تأکید کرد: تحقق این طرح‌ها تنها برعهده شورای شهر و یا شهرداری نیست و دستگاه‌ها و مدیران نهادهای دیگر نیز باید با مجموعه مدیریت خدمات شهری همکاری و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول