اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

حمل و نقل عمومی از خودروهای شخصی سبقت بگیرد

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گسترش شبکه حمل و نقل عمومی در سطح شهر را مهم ارزیابی کرد و بر ضرورت خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد.

حمل و نقل عمومی از خودروهای شخصی سبقت بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، سیدعلی آقازاده با اشاره به جایگاه حمل و نقل عمومی در سطح شهر عنوان کرد: سازمان‌های حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی در ارائه خدمات باید با تقویت شبکه حمل و نقل عمومی گوی سبقت را از خودروهای شخصی بگیرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 دستگاه از این اتوبوس‌ها به چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج ورود پیدا کرده است، گفت: این مهم حاکی از تأکید مدیریت شهری کرج بر گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اعم از تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی است.

آقازاده فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ارائه برنامه‌های کارآمد فعالیت این سازمان‌ها و کاهش عمر سنی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی از برنامه‌هایی است که با جدیت پی‌گیری می‌شود.

این مسئول با اشاره به فعالیت 12 هزار تاکسی در سطح شهر کرج عنوان کرد: با اقدامات انجام شده جهت نوسازی و بازسازی ناوگان تاکسی‌رانی که به همت مسئولان ذی‌ربط صورت گرفت متوسط عمر ناوگان این سازمان به هشت سال رسید.

وی ارائه خدمات کیفی به منظور تشویق شهروندان در استفاده از وسایل‌نقلیه عمومی را یادآور شد و گفت: اقدامات صورت گرفته برای این سازمان‌ها ضمن توسعه و گسترش فرهنگ استفاده از وسایل‌نقلیه عمومی موجب کاهش بار ترافیکی شهر و جلوگیری از اتلاف زمان نیز می‌شود.

آقازاده نقش مدیریت شهری در احداث و توسعه خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی را مهم ارزیابی کرد و افزود: برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری کرج شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری تحقق فراهم آوردن شرایط مناسبی برای انجام سفر در این ایام است.

این مسئول با بیان اینکه کلان‌شهر کرج شاه‌راه ارتباطی 11 استان کشور است، اظهار داشت: فعالیت سازمان‌های تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی کلان‌شهر کرج با توجه به این مهم دوچندان می‌شود.

وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت سازمان‌های تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی اظهار داشت: طرح‌های کارآمدی از سوی این سازمان‌ها با هدف ارتقای سطح خدمت‌رسانی با محوریت وسایل حمل و نقل عمومی برنامه‌ریزی و اجرا شده که توسعه ناوگان از مهم‌ترین آنها بوده است.

وی با اشاره به اضافه شدن 200 دستگاه اتوبوس جدید آکیا به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج، معدل سنی این ناوگان را یادآور شد و گفت: با این تغییر و تحولات معدل سنی ناوگان به شش سال رسید.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول