اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

ایلام ظرفیت ارائه دانش ورزشی خود به کشورهای همسایه را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ایلام ظرفیت انتقال و آموزش دانش ورزشی خود به کشورهای همسایه را دارد.

ایلام ظرفیت ارائه دانش ورزشی خود به کشورهای همسایه را دارد

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: استان ایلام دارای هیئت‌های فعال ورزشی در رشته‌های مختلف است.

وی ادامه داد: هیئت جودوی استان ایلام یکی از هیئت‌های فعال ورزشی بوده که تاکنون ورزشکاران مستعدی را پرورش و تربیت کرده است.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس می‌توان ادعا کرد که استان ایلام ظرفیت ارائه دانش تربیت ورزشکاران کشورهای همسایه را داراست.

فتاحی تصریح کرد: بر این اساس می‌توان اعلام کرد که استان ایلام می‌تواند پایگاه قهرمانی برای توسعه ورزش جودو کشور عراق باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در سفر اخیر مسئولان ورزش ایلام به کشور عراق تفاهمنامه همکاری با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان ایران و عراق در زمینه‌های برگزاری مسابقات، اردوهای ورزشی، تبادل مربی و... با طرف عراقی منعقد شد.

وی ادامه داد: در پی آن سفر نیز امروز نایب رئیس فدراسیون جودو کشور عراق با هماهنگی فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران در محل اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام حضور یافت.

این مسئول اذعان داشت: در این دیدار پیرامون توسعه ورزش جودو در کشور عراق با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول