اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان اصفهان:

بهترین فرصت برای استعدادیابی ورزشی پارالمپیک است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تمام تفکرات ورزشی این هیئت به سوی رقابت‌های پارالمپیک سوق پیدا کرده، بهترین فرصت برای کشف استعداد‌های ناب ورزشی است.

بهترین فرصت برای استعدادیابی ورزشی پارالمپیک است

محمد‌صادق پسندیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به طور حتم در سال 1391 و توجه به رقابت‌های پارالمپیک، برگزاری رقابت‌‌های قهرمانی کشور و رقابت‌های لیگ باشگاهی را در هیئت ورزشی جانبازان و معلولان نسبت به سال پیش کم‌رنگ‌تر کرده و بدین خاطر زمان حال بهترین فرصت برای کشف استعدادهای نهان و ناب ورزشی در استان اصفهان است.

وی که به تازگی سمت دبیری هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان اصفهان را در اختیار گرفته است، در مورد برنامه‌های آتی هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان اصفهان بیان داشت: در این هیئت همواره اهداف ورزشی با برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که چنین برنامه‌هایی از این پس با جدیت ادامه پیدا می‌کند.

دبیر هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان اصفهان اظهار داشت: از تمام توان خود برای نظم دادن بیشتر به برنامه‌های کاری و رسیدن به اهداف هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان استفاده می‌کنیم.

وی افزود: در سال جاری توجه به تیم‌های ورزشی پایه و هیئت‌های دانش‌آموزی از دیگر مواردی است که مدنظر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان قرار گرفته است.

پسندیده بیان داشت: تقویت حوزه ورزش بانوان نیز از دیگر اهداف ورزشی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول