اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

تاثیر‌گذاری برنامه‌های فرهنگی نیازمند کار کارشناسی است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: باید با کار کارشناسی و فنی در برنامه‌های فرهنگی جوانان تاثیرگذاری آن را به حداکثر برسانیم.

تاثیر‌گذاری برنامه‌های فرهنگی نیازمند کار کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن قدردانی از برنامه‌های فرهنگی برگزار شده از سوی دستگاه‌های مختلف استان اظهار داشت: با توجه به جبهه فرهنگی که دشمنان اسلام و نظام تشکیل داده‌اند کار روی برنامه‌های فرهنگی بسیار مهم است.

وی افزود: با حمایت‌های دولت نهم و دهم حمایت‌های بسیاری از عرصه برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته است که این امر منجر فعال‌سازی بسیاری از مراکز فرهنگی شده است.

استاندار زنجان با اشاره به این ظرفیت‌ها گفت: برنامه‌های فرهنگی با صرف اعتبارات بسیاری اجرا می‌شود، ولی با این وجود از همه ظرفیت‌های این محیط‌ها استفاده نمی‌شود.

وی با تاکید بر این مهم که جوانان روحیه‌ای تنوع طلب و شاداب دارند، افزود: باید با تشکیل جلسات و اتاق‌های فکر برنامه‌های فرهنگی را با معیارهای جوانان بررسی کرد و یک کار فنی روی آن‌ها انجام داد، تا بتواند بیشترین تاثیر را داشته باشد.

رئوفی‌نژاد یکی دیگر از اساسی‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی را فرهنگ‌سازی در راستای پیام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد و افزود: بدون کار فرهنگی این پیام نهادینه نخواهد شد و باید کاری کنیم تا مردم به خرید تولیدات داخلی ترغیب شوند که البته این امر مستلزم رعایت برخی موارد همچون ارتقای کیفیت کالاهای داخلی و کاهش قیمت آن است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول