اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه در گفت‏وگو با فارس:

صنایع فیروزکوه نیروهای بومی استخدام کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه تاکید کرد:‌ صنایع فیروزکوه نیروهای بومی را استخدام کنند تا از این طریق، جلوی خروج متخصصان گرفته شود.

صنایع فیروزکوه نیروهای بومی استخدام کنند

اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگو‌ با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در خصوص بحث اشتغال و جذب نیروهای بومی در این شهرستان اظهار کرد: جذب نیروهای بومی باید با هماهنگی فرمانداری و معرفی دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه صورت پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در صورت استفاده از نیروهای معرفی شده از سوی دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان فیروزکوه از سوی کارخانجات، در زمینه حمایت‏های بانکی، ارائه خدمات شهری و سایر موارد با آنها همکاری‏های خوبی صورت می‏پذیرد.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه خاطر نشان کرد: اداره صنعت و معدن این شهرستان موظف است تا در قالب مصوبه‏ای برای جذب نیروهای بومی و معرفی آنان از سوی کارگروه اشتغال به دو شهرک صنعتی موجود و پس از آن به کارخانجات ابلاغ لازم را انجام دهد.

اسفندیار تصریح کرد: انتظار می‏رود این مصوبه به کارخانه‏هایی که به تازگی پروانه بهره‏برداری دریافت کرده‏اند و تازه تاسیس هستند، نیز ابلاغ شود.

وی گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که صنایع و کارخانجات با به‏کارگیری نیروهای متخصص از خارج شهرستان و نیروهای کارگری از داخل شهرستان فیروزکوه، زمینه خارج شدن نیروهای متخصص بومی را فراهم می‏آورند.

اسفندیار با اشاره به تعداد زیاد فارغ‏التحصیلان رشته‏های صنایع و مهندسی در بخش‏های مختلف در شهرستان فیروزکوه گفت: انتقال و مهاجرت نیروهای متخصص از شهرستان آسیب‏های اجتماعی و امنیتی را در آینده دامن خواهد زد.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه با عنوان این مطالب خواستار توجه ویژه به این امر از سوی دستگاه‏های اجرایی، صنایع و کارخانجات فیروزکوه شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول