اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

آمادگی ارتش برای صیانت از کشور مستمر است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: آمادگی ارکان ارتش برای صیانت از کشور مستمر است.

آمادگی ارتش برای صیانت از کشور مستمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش به اقتدار نیروهای منظم ارتش در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به دفاع از مرزهای کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی ادامه داد: نیروهای دریایی، زمینی و هوایی ارتش مدافعان نظام اسلامی هستند که نقش آنان در هشت سال دفاع مقدس پررنگ بوده است.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه یاد و خاطر چهره‌های پرفروغ شهدای ارتش در دوران دفاع مقدس همچنان ماندگار است، تصریح کرد: شهید شیرودی، کشوری، خلعتبری و نیاکی نمونه‌ای از شهدای ارتش در دوران دفاع مقدس در مازندران هستند که یادشان ماندگار است.

وی آمادگی ارکان ارتش را برای صیانت از کشور مستمر دانست و گفت: نیروهای دریایی، هوایی، زمینی، پاسداران و نیروهای انتظامی و نیز همه قوای ارزشمند کشور هر لحظه برای دفاع و تامین امنیت مردم به حالت آماده‌باش هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی اجازه نداد آسیبی بر پیکر نظام وارد شود، بیان داشت: ارتش بازوی محکم نظام اسلامی است و نقش این نیروها در مرزهای کشور بی‌بدیل است.

طاهایی به شعار محوری سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد اشاره کرد و گفت: هر سال که سخت‌افزارهای ارتش به نمایش گذاشته می‌شود تولیدات ملی است که در این بخش کشور به استقلال رسید.

وی ادامه داد: تمام تسلیحات جنگی در داخل کشور باز تولید می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: هم‌اکنون شاهد هستیم ارتش با اقتدار سرافرازانه با سرلوحه قرار دادن جهاد دینی و ایمانی، فداکارانه در خدمتگزاری نظام اسلامی آماده است.

به گزارش فارس در ادامه این مراسم یگان‌های مستقر در میدان از مقابل مقام قرآن کریم و جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول