اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

فاز عملیاتی طرح سبزه‌میدان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان با اشاره به ادامه تملک‌ها در بافت سبزه میدان گفت: با پایان تملک‌ها فاز عملیاتی طرح سبزه میدان در سال جاری آغاز می‌شود.

فاز عملیاتی طرح سبزه‌میدان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر موسوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهر زنجان در سال گذشته، زمستان سختی را گذرانده است، اظهار داشت: این موضوع بر تخریب آسفالت خیابان‌ها تاثیر گذاشته است.

وی تقاطع غیر هم‌سطح امام حسین را از مهم‌ترین پروژه‌های در دست ساخت شهرداری زنجان در سال جاری عنوان کرد.

شهردار زنجان توسعه سرانه فضای سبز را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان در سال جاری دانست و اضافه کرد: این برنامه پیرو سه سال اخیر ادامه می‌یابد.

وی ساماندهی امور شهری از جمله مبلمان شهری، زیباسازی و ساخت تندیس‌های فرهیختگان و مشاهیر را از جمله اقدامات شهرداری در حوزه زیباسازی عنوان کرد و گفت: ایجاد پارک مشاهیر در مقابل هتل سپهر پیرو این اقدامات انجام می‌شود.

موسوی به برنامه شهرداری برای احیای بافت فرسوده اشاره کرد و افزود: تملکات لازم در زینبیه شرقی و غربی در شرف تکمیل شدن است.

وی با اشاره به تملکات انجام شده در بافت سبزه میدان و همچنین در شرف انجام بودن تملکات باقیمانده در این بافت ادامه داد: با پایان تملک‌های لازم و با هماهنگی سرمایه‌گذار طرح سبزه‌میدان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

شهردار زنجان در پاسخ به سئوالی درباره قیمت قیر گفت: در سال 88 قیمت هر تن قیر 80 تا 90 هزار تومان بود که در سال جاری به قیمت 750 هزار تومان در هر تن رسیده است.

وی مقدار آسفالت پخش شده در سطح خیابان‌های شهر زنجان را در سال گذشته 54 هزار تن اعلام کرد.

موسوی تاکید کرد: اولویت نخست شهرداری زنجان در سال جاری، آسفالت خیابان‌ها است و در این راستا به کیفیت آسفالت هم توجه ویژه خواهد شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول