اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

بارها برای رفع مشکلات آسفالت به شهرداری تذکر داده‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: آسفالت‌های کنونی یک سال هم دوام ندارد و این مسئله را بارها به شهرداری تذکر داده‌ایم.

بارها برای رفع مشکلات آسفالت به شهرداری تذکر داده‌ایم

سیداحمد حسنی‌حلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در آسفالت شهری همواره مشکل داشته و داریم، اظهار کرد: مسئله آسفالت شهری همواره بایستی بررسی شود و شهرداران باید پیگیر آن باشند تا مشخص شود مشکل کجاست و چرا دغدغه آسفالت همواره وجود داشته است.

وی بیان داشت: ما به هر یک از چهار منطقه شهرداری تذکر داده‌ایم که باید یک ماشین آسفالت داشته باشند و در سطح شهر رصد کرده و چاله‌های سطح شهر را با آسفالت پوشاند تا شاهد دست‌اندازهای کمتری باشیم که در صورت تحقق این تذکر، مشکلات سطح شهر برطرف می‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: اگرچه در ایام نوروز اقداماتی در زمینه آسفالت شهری انجام شد و هر چهار منطقه موانع برخی مناطق را برطرف کردند، اما هم‌اکنون در معابر اصلی و فرعی چاله‌های فراوانی وجود دارد که ناشی از دو علت سرمای همدان و دیگری عدم کیفیت کافی آسفالت‌های موجود است.

وی با بیان اینکه آسفالت‌های امروزی ما با آسفالت‌های 10 سال پیش فرق دارد، افزود: تفاوت آسفالت‌های کنونی با گذشته در دانه‌های شن و ماسه، قیر، پخت و ترکیب موثر است چرا که در گذشته آسفالت‌هایی می‌ریختند که 20 سال عمر می‌کرد اما آسفالت‌های کنونی یک سال در زمین دوام ندارد.

حسنی‌حلم، نداشتن کیفیت آسفالت و چاله‌های سطح شهر را یک معضل برشمرد و گفت: برای رفع چنین مشکلاتی باید فکر اساسی کرد و بارها به کارخانه‌های آسفالت و کارخانه آسفالت شهرداری همدان تذکر دادیم که دقت کافی را داشته باشند اما همچنان تغییری حاصل نشده است.

وی در ادامه در ارتباط با فضای سبز سطح شهر نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فضای سبز به زیبایی و طراوت شهر کمک بسیاری می‌کند، باید فکر اساسی در این راستا صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان داشت: در بحث فضای سبز شهرداری، سازمان فضای سبز و مردم دخیل هستند به طوری که باید در نگهداری فضای سبز دقت کنند تا هم شهر و هم محل زندگی همراه با طراوت و شادابی حاصل از فضای سبز داشته باشیم.

وی با اشاره به حفاظت از فضای سبز اطراف همدان یا کمربندی همدان یادآور شد: ما چندین بار گفته‌ایم که باغدار تا در باغ نباشد نمی‌تواند مسئولیت حفاظت از باغ و فضای سبز را داشته باشد به همین علت هم در کمیسیون ماده 5 و هم در جلسات با استاندار برای تحقق تأکیدات رهبری تأکید کردیم، که به باغداران اجازه ساخت و ساز در باغ داده شود.

حسنی‌حلم در پایان سخنان خود اذعان داشت: به شهرداری اعلام شده که پروانه ساخت و ساز در 10 درصد زمین اشغالی باغ‌های با متراژ 2 هزار و بالای 2 هزار با مجوز امکانات فاضلاب شهری و نصب انشعابات داده شود تا باغدار در آن ساکن شود که بر این اساس هم باغات حفظ شده و هم فضای داخل شهری رنگ و بوی زیبایی به خود بگیرد.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول