اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دماوند خبر داد:

راه‏اندازی 5 رشته جدید کارشناسی‏ارشد در دانشگاه دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد ‌واحد دماوند از راه‏اندازی پنج رشته جدید کارشناسی‏ارشد در این دانشگاه خبر داد.

راه‏اندازی 5 رشته جدید کارشناسی‏ارشد در دانشگاه دماوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد‌ واحد دماوند، محمود صفری اظهار کرد: با راه‏اندازی پنج رشته جدید کارشناسی‏ارشد در دانشگاه آزاد‌ واحد دماوند، تعداد رشته‏های کارشناسی‏ارشد موجود در این واحد دانشگاهی به هشت رشته رسید.
وی اضافه کرد: تصویب و تشکیل یک باره پنج رشته جدید کارشناسی‏ارشد در دانشگاه آزاد ‌واحد دماوند از موفقیت‏های آموزشی مهم و برجسته این واحد دانشگاهی است که با همکاری واحد علوم و تحقیقات صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه آزاد ‌واحد دماوند اضافه کرد: سه رشته زمین‏شناسی گرایش نفت، زبان خارجی و حقوق گرایش خصوصی در این واحد دانشگاهی دایر بود اما از سال تحصیلی جاری پنج رشته حسابداری، ارتباطات، کامپیوتر، مدیریت اجرایی و برق قدرت به رشته‏های موجود در مقطع کارشناسی‏ارشد اضافه شد.
صفری ادامه داد: این درحالی است که با افتتاح آموزشکده سما واحد دماوند، تمرکز دانشگاه آزاد ‌واحد دماوند به رشته‏ها و مقاطع کارشناسی‏ارشد قرار گرفته و امید است به زودی مقطع دکترا نیز در این دانشگاه دایر شود.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد ‌واحد دماوند در سال 1381 راه‏اندازی شده و در این مدت کوتاه موفقیت‏های خوبی در زمینه‏های آموزشی و پژوهشی کسب کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد ‌واحد دماوند افزود: این دانشگاه دارای 28 رشته در مقطع کارشناسی است که کلاس‏های آموزشی این دانشگاه در چهار ساختمان و بیش از 140 کلاس درس برگزار می‏شود.
صفری خاطرنشان کرد: در کنار این کلاس‏های درسی بیش از 40 کارگاه، آزمایشگاه و سایت نیز در این واحد دانشگاهی دایر است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول