اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

دوره کارشناسی‌ ارشد حقوق هسته‌ای به دانشگاه‌ها وارد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور گفت: ایجاد دوره کارشناسی ارشد رشته حقوق هسته‌ای جزو اقدامات این سازمان است که به زودی به تصویب وزارت علوم نیز می‌رسد.

دوره کارشناسی‌ ارشد حقوق هسته‌ای به دانشگاه‌ها وارد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود اخوان در همایش قانون و اخلاق وکلا و کارشناسان بیان داشت: سازمان بسیج حقوق‌دانان در دو سال گذشته براساس تدبیر رهبر معظم انقلاب آغاز شده و در این مدت تعداد 7 هزار بسیجی از 32 استان کشور عضو این سازمان هستند.
وی از اقدامات سازمان بسیج حقوق‌دانان سخن گفت و ادامه داد: تفاهمنامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسیده و بحث ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مددجویان تحت نظارت این کمیته به ویژه زنان بی‌سرپرستی که نیازهای حقوقی مشخصی داشتند، انجام شده است.
رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور تصریح کرد: اقدامات ذکر شده نیز در استان اصفهان به دلیل داشتن شرایط ویژه این استان انجام می‌پذیرد.
وی افزود: در سال آینده برنامه‌ای با عنوان تبیین مبانی حقوق زن براساس شرع مقدس اسلام از سوی سازمان بسیج حقوق‌دانان برگزار می‌شود.
اخوان از اقدامات دیگر این سازمان خبر داد و گفت: ایجاد دوره کارشناسی ارشد رشته حقوق هسته‌ای از دیگر اقدامات این سازمان است که به زودی به تصویب وزارت علوم نیز می‌رسد.
وی اضافه کرد: این رشته در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور ارائه شده و عملیاتی می‌شود.
رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور از ساماندهی کارگروه‌های بسیج حقوق‌دانان در اصفهان سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به پر کردن فرم‌های ثبت‌نام در این جلسه، براساس برنامه‌ریزی نیروی انسانی برنامه‌های کاری، کارگروه‌های تخصصی خودمان را در این استان به نحو مطلوبی ساماندهی کنیم.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول