اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دماوند خبر داد:

تصویب 5 رشته جدید کارشناسی ‏ارشد در دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از موافقت با ایجاد پنج رشته جدید کارشناسی ‏ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند خبر داد.

تصویب 5 رشته جدید کارشناسی ‏ارشد در دماوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود صفری عصر امروز در نشست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اظهار داشت: با تشکیل پنج رشته جدید کارشناسی‏ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، تعداد رشته‏های کارشناسی‏ارشد موجود در این واحد دانشگاهی به هشت رشته رسید.
وی بیان داشت: تصویب و تشکیل یک‏باره پنج رشته جدید کارشناسی‏ارشد در دانشگاه آزاد واحد دماوند از موفقیت‏های آموزشی مهم و برجسته این واحد است که با همکاری واحد علوم و تحقیقات صورت گرفت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: سه رشته زمین‏شناسی گرایش نفت، زبان خارجی و حقوق گرایش خصوصی در این واحد دایر بود و پنج رشته حسابداری، ارتباطات، کامپیوتر، مدیریت اجرایی و برق قدرت به رشته‏های موجود در مقطع کارشناسی‏ارشد اضافه شد.
صفری اضافه کرد: این در حالی است که با افتتاح آموزشکده سماب واحد دماوند، تمرکز دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به رشته‏ها و مقاطع کارشناسی‏ارشد قرار گرفته و امید است به زودی مقطع دکترا نیز در این دانشگاه دایر شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در سال 1381 راه‏اندازی شده و در این مدت کوتاه موفقیت‏های خوبی در زمینه‏های آموزشی و پژوهشی داشته است.
صفری اضافه کرد: واحد دماوند صاحب 28 رشته نیز در مقطع کارشناسی است که کلاس‏های آموزشی این دانشگاه در چهار ساختمان و بیش از 140 کلاس درس برگزار می‏شود.
وی یادآور شد: در کنار آنها بیش از 40 کارگاه، آزمایشگاه و سایت نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند دایر شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول