اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بجنورد مطرح کرد:

ایجاد مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران در بجنورد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بجنورد از موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد رشته تحصیلی مهندسی عمران گرایش سازه در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبرداد.

ایجاد مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران در بجنورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه بجنورد، محسن طالب‌زاده اظهار داشت: هم اکنون 16 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دایر بوده که 2 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه سه طرح برای افتتاح در سفر چهارم دولت به استان در دانشگاه بجنورد آماده شده است، افزود: این طرح‌ها شامل؛ ساختمان کلاس‌های عمومی، ساختمان خوابگاه خواهران و فاز دو دانشکده علوم انسانی است.
رئیس دانشگاه بجنورد با بیان اینکه ساختمان کلاس‌های عمومی با 3 هزار و 600 متر زیربنا احداث شده است، گفت: برای اجرای این پروژه 25 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
وی زیربنای ساختمان خوابگاه خواهران دانشگاه بجنورد را 3 هزار و 150 متر عنوان کرد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه خوابگاهی 22 هزار و 170 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
طالب‌زاده اضافه کرد: فاز دو دانشکده علوم انسانی دانشگاه بجنورد نیز دارای 800 متر زیربنا بوده که برای اجرای آن 400 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
دانشگاه بجنورد در سال 84 تاسیس شده و سایت این دانشگاه در جنوب این شهر قرار دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول