اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پزشکی جهرم خبر داد

کاهش چهار درصدی صدمات جاده‌ای در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از کاهش چهار درصدی صدمات ناشی از سوانح جاده‌ای این شهرستان در نوروز امسال خبر داد.

کاهش چهار درصدی صدمات جاده‌ای در جهرم

 محمدکاظم تدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با اشاره به شعار امسال سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت: در سال 2012 سازمان بهداشت جهانی موضوع سالمندی و سلامت را به‌عنوان شعار هفته سلامت قرار داده است و به همین منظور باید توجه بیشتری به مسائل مرتبط با سلامت این قشر از جامعه داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به موفقیت طرح امداد نوروزی در سطح جاده‌های جهرم افزود: در عین حال افزایش حجم تصادفات جاده‌ای در نوروز 91 در حوزه جهرم، تعداد مصدومان جاده‌ای در این شهرستان، چهار درصد کاهش داشته است و هیچ مورد فوتی در حوزه شهرستان جهرم نداشتیم.

وی با بیان اینکه پوشش اورژانس جاده‌ای در سطح شهرستان جهرم وضعیت مطلوبی دارد خاطرنشان کرد: با محقق شدن آخرین پایگاه اورژانس در منطقه پشت پر سیمکان تمام جاده‌های مواصلاتی جهرم منطبق با استانداردهای کشوری دارای پایگاه اورژانس می‌شوند و این شهرستان یکی از مناطق کم‌نظیر از نظر پوشش اورژانس به حساب می‌آید.

تدین همچنین با اشاره به مانور بزرگ عملیات مدیریت بحران در سال جاری خاطرنشان کرد: این مانور برای مدیریت در بحران به منظور مقابله با حوادث طبیعی و بحرانی در سطح شهرستان جهرم و با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی در ماه‌های آینده اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول