اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

جاده پردیسان – ورجان باید تعریض شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: با توجه به حجم تردد همشهریان از جاده پردیسان ـ ورجان، این محور باید تعریض شود.

جاده پردیسان – ورجان باید تعریض شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی ورجانی اظهار داشت: در حال حاضر بخش کهک به عنوان یک منطقه گردشگری و خوش آب و هوا در طول ایام هفته و به خصوص تعطیلات پایان هفته پذیرای خیل عظیمی از مردم قم است که برای تفریح به این منطقه سفر می‌کنند.

وی اضافه کرد: قبل از افتتاح جاده پردیسان – ورجان، بسیاری از مردم که قصد حضور در این منطقه را داشتند از جاده قدیم کاشان، سه راه لنگرود به سمت بخش کهک استفاده می‌کردند که تردد در این جاده خطرات بسیار فراوانی را به همراه داشت.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: از سه راه لنگرود به بالا جاده بسیار کم عرض، تاریک و خطرناک بود و بدون استثناء در ایام پایانی هفته شاهد بروز تصادفات زیادی در این مسیر بودیم که متاسفانه برخی از این تصادفات منجر به فوت نیز بود.

قاسمی تصریح کرد: بعد از افتتاح و بهره برداری از جاده پردیسان – ورجان، حجم تردد از جاده قدیم بسیار کاهش یافت و به دلیل کوتاهی مسیر بسیاری از همشهریان این محور را برای سفر به بخش کهک مورد استفاده قرار می‌دهند و همین امر نیز موجب تردد زیاد وسایل نقلیه در این جاده کم عرض شده است.

وی گفت: تا کنون چند حادثه دلخراش در این محور به وقوع پیوسته است که در برخی از مواقع جان همشهریان به خطر افتاده و گاهی نیز تصادفات منجر به فوت بوده است.

وی بیان داشت: این جاده بسیار کم عرض است و همچنین هیچ گونه روشنایی در آن وجود ندارد و همین امر منجر به حادثه خیز شدن این محور شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم ادامه داد: مسئولین مربوطه باید هر چه سریعتر نسبت به تعریض این محور پرتردد اقدام کنند تا همشهریان و ساکنین منطقه کهک با خیال آسوده از این جاده عبور کنند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول