اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

کاهش 50 درصدی تصادفات جاده‌ای صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار صومعه‌سرا از کاهش 50 درصدی تصادفات جاده‌ای در این شهرستان خبر داد.

کاهش 50 درصدی تصادفات جاده‌ای صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، داود صادقی عصر امروز در جمع مدیران و مسئولان این شهرستان با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در صومعه‌سرا، اظهار کرد: میزان مسافران اسکان یافته در صومعه‌سرا مشابه سال گذشته بوده است.

وی از اسکان 3 هزار و 150 نفر مسافر نوروزی در قالب 622 خانوار در صومعه‌سرا خبر داد و افزود: این افراد در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مدارس صومعه‌سرا اسکان داده شدند.

معاون فرماندار صومعه‌سرا ادامه داد: نوروز امسال بالغ بر 12 مدرسه در قالب 111 کلاس در اختیار مسافران و مهمانان بود.

وی با اشاره به عدم افزایش چشمگیر مسافران در ایام نوروز به صومعه‌سرا، اذعان کرد: بارندگی‌های شدید  دلیل اصلی کاهش سفرها بوده است.

صادقی، نظارت بر واحدهای صنفی، مراکز درمانی و خدماتی، اماکن اقامتی و رستوران‌ها را از وظایف مهم گشت‌های مشترک بازرسی صومعه‌سرا عنوان کرد و گفت: این گشت‌های مستمر تاثیر خوبی بر ارائه خدمات بهتر و بهداشتی‌تر واحدهای اقامتی و رستوران‌ها داشت.

وی درباره مناطق پنج‌گانه گردشگری صومعه‌سرا و میزان بازدید مسافران از آنها، یادآور شد: حاشیه تالاب و 13 رودخانه پر آب منتهی به آن، مناره و شهر تاریخی گسکر و پارک ساحلی تولم‌شهر صومعه‌سرا از بیشترین بازدید برخوردار بوده است.

معاون فرماندار صومعه‌سرا از توزیع 11 هزار انواع بروشورهای راهنمای گردشگری بین مسافران نوروزی خبر داد و گفت: معرفی بقاع متبرکه، مناطق سیاحتی و گردشگری، محل چادرهای نیروهای امنیتی و خدمات پزشکی، جاذبه‌های تاریخی و نقشه صومعه‌سرا از جمله محتویات این بروشورها بوده است.

وی، درباره وضعیت عابربانک‌های نوروزی، خاطرنشان کرد: به صورت روزانه موجودی عابر بانک‌ها برای خدمات‌دهی بانکی و مالی به مشتریان و مسافران نوروزی بررسی شد و مشکلی در این زمینه به ستاد نوروزی صومعه‌سرا گزارش نشده است.

صادقی با اشاره به وضعیت تصادفات جاده‌ای صومعه‌سرا در ایام نوروز متذکر شد: طبق گزارش‌های رسیده، در نوروز امسال شاهد بالغ بر 50 درصد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم.

وی این امر را حاصل تلاش نیروهای امنیتی، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، اورژانس و اطلاع‌رسانی به موقع رسانه‌ها دانست.

معاون فرماندار صومعه‌سرا با تصریح بر اینکه در ایام مذکور 27 مسجد این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی بود، ابراز کرد: بسیاری از مسافران برای استراحت موقت و اقامه نماز از این مساجد استفاده کردند.

وی، کیفی‌سازی در ارائه خدمات به شهروندان و مسافران را بالاتر از کمیت آن خواند و اذعان کرد: در تعطیلات سال نو این اقدام با همکاری تمام ارگان‌ها و اداره‌های عضو ستاد نوروزی در صومعه‌سرا اجرا شد تا میزان رضایت‌مندی مسافران از ارائه خدمات بیشتر باشد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول