اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری خبر داد

اختصاص اعتبار 10 میلیارد تومانی برای آسفالت معابر ساری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: 10 میلیارد تومان برای زیرسازی و آسفالت معابر شهر ساری اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار 10 میلیارد تومانی برای آسفالت معابر ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی یکشنبه شب در صحن شورای اسلامی شهر ساری سال جاری را برای فعالیت‌های عمرانی مرکز استان پربار اعلام کرد و اظهار داشت: سال 90 با همه کاستی‌ها به ویژه در بخش درآمدی، با همکاری رسانه‌ها و صبوری مردم به خیر گذشت و امسال توجه به ورزش شهر از کارهای محوری است که در سال جاری باید انجام شود.

این مسئول ادامه داد: تنها تیم فوتبال ساری در لیگ وضع مناسبی ندارد. نخستین بار است که در تیم ملی کشتی از ساری کشتی‌گیر نداریم و باید در این بخش آسیب‌شناسی شود.

نقیبی اضافه کرد: سال‌های قبل شورای شهر در مواقع لزوم به ورزش و گروه‌های ورزشی توجه کرد، ولی امسال باید به‌طور جدی نه تنها از نظر مادی بلکه از نظر فکری به ورزش شهر کمک شود.

وی به گله‌مند بودن مردم از فعالیت‌های عمرانی در بخش ترمیم آسفالت اشاره کرد و گفت: زحمات شبانه‌روزی سازمان عمرانی شهرداری ساری در ایام نوروز فعالیت‌های مثبتی بود که در سال جاری مستمر است.

* افتتاح پل غدیر در روز شوراها

رئیس شورای شهر ساری از بهره‌برداری پروژه روگذر پل غدیر در 9 اردیبهشت به مناسب روز شورا خبر داد و یادآور شد: سپاه به لحاظ امنیتی با شهرداری به اتفاق نظر نرسید که در پی رفع برخی از موانع برای استفاده مردم از این پروژه عمرانی هستیم.

نقیبی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های عمرانی شهرداری ساری در بخش راه‌سازی بیشتر از وزارت راه در مرکز مازندران بوده، اظهار داشت: شهرداری ساری با بضاعت اندکی که دارد خیلی بیشتر از  وزارت راه کار کرده و انتظار می‌رود وزارت راه در پروژه‌های موظفی خود همچون کمربندی سه راه جویبار به آب منطقه‌ای و پل سه راه جویبار تسریع به عمل آورد.

این مسئول ادامه داد: با اجرایی شدن طرح‌های راه‌سازی در مرکز مازندران 70 درصد ترافیک شهر ساری حل می‌شود.

وی با اشاره به حضور وزیر نفت در شورای برنامه‌ریزی استان، متذکر شد: بحث ضرورت کمک وزارت نفت به اجرای پروژه زیرگذر ذغال‌چال از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری ابراز داشت: وزیر نفت پذیرفت تا اعتبارات لازم برای اتمام پروژه زیرگذر ذغال‌چال در سال جاری را تامین کند.

* 16 هزار متر زمین به فضای سبز شهر ساری اضافه می‌شود

نقیبی از تحویل زمین مربوط به پارک محله‌ای کوی اتحاد به سازمان فضای سبز شهرداری ساری خبر داد و تصریح کرد: 16 هزار متر زمین به فضای سبز شهر ساری اضافه می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری به تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومانی برای زیرسازی آسفالت معابر شهر ساری اشاره کرد و یادآور شد: اگر شرکت آب و فاضلاب در کنده‌کاری‌ها شهر را تخریب نکند با آسفالت مناسبی در مرکز مازندران روبه‌رو هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه در ایام عید 14 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد کارخانه زباله‌سوز ساری اختصاص یافت، عنوان کرد: بهانه‌ای برای نبود اعتبار به منظور ایجاد کارخانه زباله‌سوز در ساری نیست.

* تحصیل‌کرده‌های شرکتی در شهرداری ساری قراردادی می‌شوند

وی از قراردادی شدن نیروهای تحصیل‌کرده شرکتی در شهرداری ساری خبر داد و گفت: نیروهای مشغول به کار شهرداری که با مدرک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس به صورت شرکتی فعالیت می‌کنند به صورت قراردادی جذب شهرداری ساری می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در پایان اذعان داشت: نیروهای شرکتی که با مدرک دیپلم در شهرداری ساری مشغول به کار هستند به صورت شرکت‌هایی در قالب خودکارفرمایی در شهرداری فعال می‌شوند.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول