اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری جلسه صیانت از عفاف و حجاب

دستگاه‌های برتر زنجان در ترویج عفاف و حجاب تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با برگزاری جلسه صیانت از عفاف و حجاب از دستگاه‌های برتر استان زنجان در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تقدیر شد.

دستگاه‌های برتر زنجان در ترویج عفاف و حجاب تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان ظهر امروز در جلسه صیانت از عفاف و حجاب استان زنجان اظهار کرد: سال گذشته نمایشگاهی به عنوان ریحانة‌النبی در استان زنجان برگزار شد که بازخورد مناسبی داشت.

موسی متوسلین خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه افراد شاخصی که قبلا از حجاب اسلامی برخوردار نبوده و در حال حاضر به حجاب اسلامی روی آورده‌اند به نمایش گذاشته شده تا تاثیر بیشتری در جامعه هدف داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه‌ها در زمینه عمل به حجاب و عفاف و فرهنگ‌سازی در این زمینه دو دسته هستند، اضافه کرد: عملکرد برخی از این دستگاه‌ها در این رابطه درون سازمانی و برخی از دستگاه‌ها نیز برون سازمانی است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات دستگاه‌های مختلف در زمینه عملکرد به موضوع عفاف و حجاب در ارگان مربوط مورد ارزیابی قرار گرفته است، ادامه داد: در این زمینه دستگاه‌های برتر نیز معرفی شدند.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه از دستگاه‌های دولتی که عملکرد مناسبی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشتند، تقدیر شد.

گفتنی است، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ علوم پزشکی از جمله ارگان‌های دولتی بودند که عملکرد برتری در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دستگاه‌های اجرایی استان زنجان داشتند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول