اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات بیجار:

نمایشگاه حجاب و عفاف در بیجار بر پا شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برپایی نمایشگاهی با عنوان حجاب و عفاف به همت دار القرآن جواد الائمه و همکاری این اداره در بیجار خبر داد.

نمایشگاه حجاب و عفاف در بیجار بر پا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا صبح امروز در آیین برپایی این نمایشگاه  اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی و اهمیت حفظ حجاب  عفاف در جامعه کنونی نمایشگاه حجاب و عفاف در دارالقرآن جوادالائمه شهرستان بیجار برپاشد.

وی با اشاره به زمان برپایی این نمایشگاه افزود: نمایشگاه یاد شده از  دوم تا 15 اسفند ماه جاری در مکان یاد شده دایر است.

وی با بیان این که مردم بیجار انسان‌هایی متدین، ولایت‌مدار و پایبند به مسائل دینی، شرعی و اخلاقی هستند، خاطر نشان کرد: باید در راستای جلب توجه بیشتر عموم افراد به‌ویژه جوانان به نقش عفاف و حجاب در زندگی فردی واجتماعی و بیان آثار و نتایج سوءعدم رعایت عفاف و بدحجابی که خود یکی از راه‌های تهاجم فرهنگی است، بیش از پیش تلاش کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ایجاد آگاهی  بخشی به بانوان و تبیین موضوع حجاب به عنوان مصونیت اجتماعی است.

حجت‌الاسلام مختاری نیا همچنین به وجود غرفه‌های متعدد این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های متعددی برپا شده که از جمله آنها می‌توان به فروشگاه لباس، انواع چادر و پوشش اسلامی، کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه پوستر با محوریت حجاب اشاره کرد.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌‌های متعدد در مورد حجاب و عفاف کار ارزشمندی است و باید به صورت ملی و در سطح گسترده نیز برگزار شود، اضافه کرد: امروز با توجه به وضعیت جوامع بشری و عقایدی که در آنها برای زیر سئوال بردن عفاف و حجاب حاکم است، ما هم باید با توجه به فرهنگی که داریم عفاف و حجاب را تبیین کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول